Salı, Temmuz 31, 2007

60 lar sandığım açıldı *




vintage clothing tutkum artık benim kişisel giyinme zevkimi aştı * çünkü artık koleksiyon yolundayım * gözlük ve çanta konusunda zaten ister istemez koleksiyona gidiliyor * ama artık kıyafetler de ayrılmazım oldu * bazen bedenlerinde oynamalar yapıyorum * bazen modelinde ufak kaydırmalar yapıyorum * ama kıyafetin tavrına ve yaşanmışlığına asla dokunmuyorum *

yukarıda ki elbise aslında 70 lerin de ötesinde * yani yaklaşık 2 sandık eskitmiş bir elbise * elime geldinde hemen heyecanla denemek istedim * oda ne kafam geçmiyordu * minnacık kafalı biri olmalıydı bu * bir daha denedim * çünkü bir koca kafa olmadığımdan emindim * yine olmadı * ve mecburen açmak zorunda kaldım *
ayrıca yeni sezon projemiz için bu elbiseden çok ilham aldığım *



bayıldım hırkaya * kesinlikle kalın kahverengi kumaş seçerek etek yapmalıyım altına *
70 ler yazımın ikinci bölümünü hazırlarken * bundan güzel sürpriz olurmu insana *



en özel !