Perşembe, Ağustos 02, 2007

derin kolda hizaya geçen hissiyatlı günler *


dikiş makinamın tepesinde yeni bir pembe ceket çıkarmanın haklı gururuyla bakınıyorum bulutlu güne * tatsız tuzsuz olur ya bazen çay * işte öyle bir çayı içmek zorunda kalıyorum * çay konusunda otomatikleştiğimi düşünüyorum * bazen içmek olsun içtiğim kanısındayım


bazen şehre iniyorum * niye mi * çünkü buranın harikulade bir pazarı var * çok geniş ve çok kalabalık olmayan cinsten * çok değişik kumaşlar buluyorum * türkmen köylülerinin elleriyle oyaladığı yemeniler var * onlardan aldım * nasıl değerlendiriceğimi tasarlıyorum * hippie tarzı elbiseler dikebilirim * tezatlıktan güzel birşey çıkarabileceğimi düşünüyorum *
*
tabiii bunun yanında yukarıda görüldüğü üzere güzide parçalara raslamak mümkün *
pazarda güzide parça bulunur mu demeyin sakın ha * eğer tarzını yaratmışsan ve bu tarzda kendini buluyorsan pazardan bile kendine yakışıcak şeyler bulabilirsin *
ama yeter ki indirim asalağı olma * indirimde ucuz diye saldırılan her parça sonucu ortada tarzsız ve ne yaptığını kendide bilmeyen tipler çıkıyor * kendini stil danışmanının güvenli kollarını atsan bile sonuç her zaman fiyasko ile sonuçlanır *

Hande Yener 'i dinliyorum geçenlerde * Şafak Karaman o köşeye sıkıştırıcı sorularını ard arda sıralıyor * Şafak ,her zaman herkesin cevabını duymak istiyeceği sorulara sorar * çok başarılı bir adam *
Madonna olmasaydı kimin izinden giderdin , kimi kendine yakın görürdün ? diye soruyor soru sihirbazı .
Hande : Björk !!! diyor
HAAA
nasıl yani*
ya biri bu kadini haddinden fazla gazlıyor ve ya Hande Yener gerçekten şaka yapıyor
Bjork dediği insan kendi müziğini yaratmış bir kadın * evet evet kendi müzık türü icat etti * iki sene önce sen yolunaaa ben yolumaaaa diye bağrınan birinin Björk ün adını ağzına alabilmesi için bence delirmiş olması lazım *
hem bence son klip çok komik * sevgilisi ,Yeditepe üniversitesi' nin kantinininden bulunan şu hardrock cafe tshirtlü ve raybanlı tikkypunk arası yolunu bulamayan tiplere benziyor !
Kemal Doğulu ne yapsın * ancak bu kadar oluyor *
yerli Madonnamız ve geleceğin Björk ' ü biricik Hande vatana millete hayırlı uğurlu olsun !
-
-
onu bunu bilmem bu senenin en iyi albumu Hayko Cepkin ' e aittir !

bi insana bu kadar dekor muhabbeti yeter * ama yararlı olmuyor da değil * sadece moda olarak kalmamalı olay * başka dergileri ve kitaplaştırılan dergileri okumalı okumalı *
bu kitapları okuya okuya yeni şeyler öğrendim *

şu dolar şeklinde ki post it lerin hastasıyım *
tomar tomar post it