Pazartesi, Ağustos 13, 2007

my soul : direct access to sea *




karşı komuşunun oğlu Boran Ağa ' ya özenip çatıda güvercin yetiştiriyor * saatlerce onlara taklalar attırıyor * başına güneş geçme pahasına hergün onlarla uğraşıyor * delikanlı takılırım ama iceberg gibiyim * başka yönlerimde var * mesela güvercin beslerim hesabı * Boran Ağa gibi sırlarla dolu mistik bir adamım imajı vermeye çalışsada kaç kere onu sivilcelerini sıkarken gördüm *
tamam tamam komşuları dikizlemiycem söz

annem yine konuşma çekiyor bana * bak kızım bütün arkadaşların evlendi çoluğa çocuğa karıştı * sende biraz ustubbpplu giyin artık * 20 yaşında değilsin ki artık cinsinden bir konuşmaydı *
oysa ben yaşımın farkındayım * ama yine de çocuk filan istemiyorum * yani ben Ebru Şallı ve Demet Şener gibi mükemmel anne filan olamam *
bebek büyüten arkadaşlarıma bakıyorum ve hiçbir şekilde hormonel bir coşma durumu olmuyor bende ! hatta çocuk yapmama hakkını kullanan kadınlara bazen saygı duyuyorum *
çünkü kimine çok uzak gelebilir bu durum ve hayatı boyunca çocuk sahibi olmak istemeyebilir *
kimi ise çocuk olmayınca evliliğin bir anlamı yok diyor *
bu laf kadar saçma bir şey duymadım *
ayyy bu konu amma uzar ha * uzatılmaya çok uygun bir konu bu
hemen ayakkabıya zıplıyorum !


Şu Beyaz Fırın ' ın beyaz mutfak isimli kitabı var ya * orda muzlu muffin var * tanrım süper birşey * karanfil filan var içinde * muzlu tatlıları sevmememe rağmen bu çok güzel * tavsiye ediyorum


yeni çantalar için yeni kumaşlar aldım *
jean çanta yapmaktan sıkıldım artık *
 

Dumdum iyileşiyor *
ara sıra kafasına huni geçiyor * çok komik oluyor * gülüyorum ona !
kedime doğum günü hediyesi almak istiyenlere duyrulur !