Pazar, Ağustos 12, 2007

sunday post *



değişik modeller olmalı * hep öyle diyorum kafamda * uç değil ama sıradan da değil * topuklu ayakkabı gerektirmeyen elbiseler * eskiden spor ve klasik arasında çizgi vardı * ama artık o çizgiler kalktı *
eskiler bangır bangır geri geliyor *
bu kış da yeni birşey yok *
yine eskilere başa sarıyoruz *


smoothie ve milkshake olayını abartan ben * içinde ki kırık buzları katır kutur kemiren ben *
bir yandan haberleri izliyorum * tüm gazeteleri okuyorum

gelen maillerin çoğunda şu ortak soru var : kumaşları nerden alıyorsun ?
cevap : heryerden !
evet arkadaşlar * Eminönü * Kadıköy kumaşçıları * gittiğim her yerde ki kumaşçılar * Nişantaşı
Ama kapalı çarşı civarı benim için cennet !
yer minderleri için fosforlu sarı kumaşa ne dersin ?
 

hadi kaynaşın * ben aradan çekiliyorum !