Çarşamba, Aralık 26, 2007

eşzamanlı günler *



karlar arasında bembeyaz bir yerdeyim *
insanlardan uzak olmayı yine tercih ederdim ama maalesef burası kalabalık *
napalım bizde pek dolanmayız ortalarda *


Rengarenk çoraplarla kafayı yemiş durumdayım şu ara * gerçi kedisi olanlar iyi bilir * ince çorap tarzı çoraplar pek uzun süre dayanmaz *Dumdum yaklaşır ve çoraba Carttttt diye bir tırnak atar *


Abidin Dino * oku oku doymadım *
bazı yerlerin altını çizdim *
bazı yerleri not aldım *
bazı satırları beynime kazıdım *
bazı resimlerin içine daldım *
bazı şiirlerde onunla hayali kalem salladım *
ve kitabı sonlandırdım !

noel baba gelllll beeee *
ne var yaniiii *
güya Türkiye ' de doğmuşsun * yap bi kıyak işte *
hep Holivud ' da ötüyor borun *
ŞU AYAKKABILARI da listeye ekliyorum *
zaafım var be kuzum *
sevaptır !