Pazartesi, Aralık 24, 2007

yeni yıla yeni elbise *


ben bu satırlara yazmaya koyulurken ; Esra Ceyhan ' ın o şirinlerden daha şirin suratı ekranda asabımı bozuyor * keyfim zaten yerinde değil * ama bu olumsuz şartlar yazı yazmamı engelliyemiyor *
hele tasarlamamı hiç engellemiyor *
benim ruh halim boktan olunca beynim ve ruhum daha iyi çalışıyor *
enteresan *

ama bak yeni yıla yeni elbise girmek var *
2 günde dikersiniz * hatta kasarsan 1 günde bile dikersin *
Vintage desenler buldummu kaçırmam biliyosunuz *


bak şimdi ne diycem * bu bul desenli kumaşlarda dikkat edilicek şey kolların birleşim yerleridir * hele benim gibi yarasa kol en önemli ayrıntınız ise daha çok dikkat etmelisiniz *
nasıl ama *
tam bu dikiş nakış programındakiler gibi ipucu verdim dimi ?*

aslında şu sıralar rüyalarımı bol 70 ' ler motifleri süslüyor *
sabahtan akşama kadar onlara kafa patlatasım var *
ama vaktim yok *
aslında var *
ama bu bahanem !
durulma dönemindeyim *
hiperaktiflere dönem dönem olur bu * ara sıra geriye çekilirler *


yeni yılda kendinize elbise dikin * kendiniz tasarlayıp kendiniz dikip kendiniz giyin !
ama mutlaka siyah eldivenler eşliğinde !