Çarşamba, Ocak 16, 2008

beni sevmek için programlanma * devrelerini yakarım !!!




blog *
iyisin farkındayım *
ama benim bir derdim var *
yine boğazla ilgili *
yahu eskiden kapıyı çalıp aşure getiren olurdu *
burdan evde oturup yayan tembel ev kadınlarına sesleniyorum * lütfen kalkıp aşure yapın ve beceriksiz komuşularınıza dağıtıverin * bi zahmet *
daraldım * aaaaaaaaa
zaten yaşıtım biri bana abla dedi geçen gün *
ne ablası lan dedim *
hemen savunmaya geçtim * kaç doğumlusun dedim * aynı yaştayız ne ablası dedim * hahahha * tanrım tamamen refleks *
aslında çok komik bir durum * savunmaya geçmek bir bakıma yaş aldığını kabullenmeme tepkisidir *
ama onunla alakalı değildi * çünkü yaş aldıkça kendimden daha memnun hale geliyorum *
saçımda beyazlar var ama genetik ! kalıtsal anacım diyip bir kulp buluyorum *
gözümün çevresinde henüz çizgi olayı yok *



Deeerhunter dinlerken bir yandan şu kıçında fiyonkları olan ayakkabılarımı görmenizi istedim * burnu ve genel hatları tamamen vintage kokuyor * ama gelin görün ki bu gönül ayran gönül *
BU cevheri ister hal



VE TE RE girsin !
VE TE RE yi tekrar verelim !!!
saçma sapan bu tanıtımlara ülkece alışkınız *
az sonra ülkesiyiz biz *
ama şimdiye kadar gördüğüm en saçma AZ SONRA buydu *
ahhhh Esra Ceyhan ; bazen seni izlerken camdan atlamak istiyorum !
duygularımı açıkca dile getirebildiysem ne mutlu bana !!