Perşembe, Ocak 17, 2008

cümlelerimin noktalarına kaç zamanda ulaşırım ?






bu sabah ; kapalı burnumun tetiklediği garip sesim evrim geçirmişti *
Neşe Karaböcek ses tonundan Gönül Yazar ses tonuna terfi ettim *
hadi hayırlısı !
kendi sesimi duymaya tamammülüm olmadığı için konuşmamayı tercih ediyorum *
ve güzel bir ses dinlemek suretiyle kulaklarımı sakinleştiriyorum *
Macy Gray imdadıma yetişiyor !
*
*
rüya görme konusunda çok başarılıyım bu sıralar * istikrarlık da cabası !
anneme gülerken onun gibi oldum *
millet ; kuş , böcek , yılan , akrep , fare , at filan görür ya rüyalarında *
benim olay başka *
ben başlı başına Holivud yapımları görüyorum *
allah allahh ne senaryolar *
cast filan sağlam yani *
gece kalkıp bir çoğunu yazsam Türk dizi sektörüne bir katkım olur düşüncesindeyim !




Filiz *
evet onun adı Filiz *
bahçe kapısında nöbet tutar * Cincır ' a çok benziyor * ikisininde şapkası var * Dumdum ona katlanamıyor * dişilere tahammülü yok !!
Sivri burun ayakkabı * daha zarif durabilir zaman zaman *
hele topuklu olursa tadından yenmez *
vakti zamanında Hıncal Uluç ; babet ve yuvarlak burun ayakkabıları yerden yere vurup * babet ve yuvarlak burun ayakkabı modasını kadınlığın yüz karası olarak kaleme almıştı *
ben ise hepsinin yerinin ve gönüllerde ki tahtının farklı olduğunu kanısındayım