Çarşamba, Nisan 16, 2008

amiple aynı kadrajda olmaktan bazen haz alırız *


'' kadrajını yiyim sana bişey olmasın ''demek istedim şimdi kendime *
lakin ara sıra kendi kendime konuştuğuma tanık olun istemem *
belki isterim *
ne bilim *
şu sıra en çok kullandığım kelime*
bilmem ve bilmiyorum !
ama şu sıra çok duyduğum ama direk HAYIR diye cevapladığım bir soru var !
buna bilmemmmm demiyorum mesela *
Vintage Lost izliyosun dimi ?
yooo izlemiyorum .
nasıl izlemiyosun ya ?
izlemem şart mı ?
şu soruyu bana sormalarından bende aynı cevabı vermekten sıkıldım *
hani anlamıyorum * tipimde Lost izlemesi gereken bir insan tipimi yatıyor *
nedir yani *
izlemiyorum ! ve izlememe rağmen bana konuyu anlatmaya çalışanlar grubu var *
oysa merak etmiyorum ama onları kırmıyorum *
dinliyomuş numarası yapıyorum !
ayrıca havaalanında Sawyer yazılı pankart ve çığlıklarla yer almıycağımı burdan peşin peşin söylüyorum !
ben olmuşum Lost *
size kolay gele !
abi sende 300 üncü bölüm var mı ?*
var Salı gecesi ''60 bölüm birden gecesi '' var toplanıyoruz !
olmaz olm , o akşam Binbir Gece var
Beril bu sana !
keyifle giy *
saten ve puantiye * ama kırmızı düğmelerin hakkını yeme

Daha çok ayak ve ayakkabı fotosu !
BU favorim olsun bugün !