Salı, Nisan 15, 2008

nemlendiricili post * ph fora !



Dumdum 'dan uzağım *
aklıma gelince delleniyorum * o yüzden pek aklıma getirmemeye çalışıyorum *
ben çok yoğunum ve onun huzurunu bozmama adına onu orda bıraktım *
annemle babamla daha mutlu galiba * onlara daha çok şımarıyor !
Kocaman bahçeden ve kraliçe muamelesi gördüğü bir evden onu alıp İstanbul 'da bir minik bir apartman dairesine kapatmak haksızlık olurdu *
belki de bu yalana kendimi inandırmaya çalışıyorum *
bundan bi kaç ay önce biz böyle el ele kol kola uyku komalarına girer girer çıkardık !
özledim
blog !
bana bak !
Dumdum özlem seansları dışında herşey güzel gidiyor *
beni okuyanlara söyle *
hatta başka tiyolarda ver *
ben söylemem *
sen anla !
blog değilmisin !
zıtlıklarla beslenen ben *
çok çabuk değişen ve bunu lehine kullanan ben *
zıtlıkların çekimine inanan ben *
evet ve hayır arasında yıldırım hızı ile seken ben *
hayatın , hızıma yetişme çabasını izlemeye doyamayan ben *
kalbimi eğilince görebilen ben *
ve elimde olanlarla mutlu olabilen ben *
asla daha fazlası değil ! peace*cat*baby*me*bliss*brain*heart!