Pazartesi, Temmuz 14, 2008

cennet valsi



hayatta kalma mücadelemiz,
beslenmemiz,
barınmamız,
dünyaya uyum sağlama salaklığımız !
karışık görünen ama bi o kadar da basit canlılarız aslında *
cenneti; nefes alırken yaşamak yerine , nefessiz kaldığımız zamana saklıyacak kadar da denyo !
*
*
Huzurluyum burda ,
huysuzlanan ego sakinleşti !
Ağustos böcekleri piçin allahı , susmuyorlar !
an an coşup sonra toplu halde susuyorlar *
amaç ne ? bilmiyorum
Niye bağrınıyorsunuz kuzum
nedir olayınız !
dinlediğim müziği bastıracak kadar CIR lıyorlar *
bazen nirvanaya vurup kıçlarını yırtıyorlar !
ben sizi çözemedim !!!
pes edip ,eforunuzdan dolayı saygı duyuyorum !



Burası güney sahilleri kadar cafcaflı değil *
beach partileri filan ancak gazeterden okuyoruz *
ülkemin , elit tabakasını oluşturan artezyen canlıları buralarda henüz yok *
burda hala ceyo terliğin sağlamlığına güvenen ve iskeleden koştura koştura atlayan insanlar var !!!


İstanbul'da ; hem fizyoloji hem de psikoloji abluka altına alınıyor *
ama orda olunca anlamıyorsun !
ne zaman uzaklaşıyorsun ,
o zaman DANK ediyor!
ve her geldiğimde 'tekrar buraya yerleşsem mi 'iç sesleri ile girdiğim amansız cihan harpleri !


Zeytin ağaçlarının hiyamesinde daha bir huzurlu hissediyorum *
çokdan serinletmeli bir karaparçası buluyorum kendime *
keyfin eşşek otlattı bi yer *
kah milleti kesiyorum kah gazete tırtıklıyorum *
karnımın geç acıkması için falım sakız çiğniyorum!
sakızla beraberinde çıkan iğrenç falları atmaya kıyamıyorum :
''aşk seni yokluyor sık sık
cama vuruyor tık tık
bir yeni kısmetin var
bu sefer deme cık cık ''
*
*
Falım sakız yeme bizi !yutarım seni !!!


Hep yanımda ;
dibimde ,
hep bi kuyruk mesafesinde seyrediyoruz !
bakkala beraber gidip beraber dönüyoruz !
O bana,ben O'na kene kontrolü yapıyoruz !
özlemişiz !!!



Kedi olan evlerde çiçek yetiştirmek çok zordur *
hele bir tanesi arıza ise , artık o saksıları tavana bile çivileseniz kurtuluşunuz imkansız gibi bişeydir !
çiçekler,saksılarından bağımsız olmalıdır ilkesini benimsemiş olan Dumdum ,bu konuda ki çalışmalarına aralıksız devam etmektedir !
-
-
dEUS - The Architect bak seni cep telefonu melodisi yaparım !
benim hiç özel cep telefon melodim olmadı *
hiç Kurtlar Vadisi melodisi ve Polofonik Sedar Ortaç yüklemedim*
ben garibim ; cep telefonumun doğasında hangi standart melodiler varsa ne varsa onlara teslim olurum *
şöyle kendime al benisi olan bi melodi bulıyım bari *
eksik kalmıyım
sahilleri çınlatıyım !!!