Perşembe, Temmuz 17, 2008

Gamzedeyim deva bulmam * bulursam acımam!!!




Tv'de bir bok olmadığı için sana yazıyorum blog !
yani bir sıkıntı gecesinin ürünü postusun sen artık!
yarışma programları sarmış ulusal kanallarımı *
IQ'nun inisiyatifi dışında gelişen paranormal aktiviteler bunlar ;
o kadar sahte , o kadar prime time dumanı üstünde !
topyekün bir ekran enkazı !
bitmeyen ve hızla artan bu inorganizmalar , makus kaderimizin roman starları
Koçum bana bi şarkı öğret,bin yıl kölen olıyım müzikseverler yarışmaları !! vs vs vs
Jüriler ve ellerinde ki not çizelgeleri :
Yumuşak huylu anaç/babacan bir karakter,saldırgan ve fenimen ya da gay bir karakter, duayen sayılabilecek ve neden orada olduğu anlaşılmayan ,anlaşılması dolara endeksli azam .mümkün mertebe entelekt !!!
Yıllardır zorla gazeteci diye lanse edilen ve zamanla artık neredeyse onları gazeteci olarak ünvanladıracak hale geldiğimiz Ayşe Özyılmazel ve türevleri *
aaa pardon O'nun türevi yok !
gerçi Ovay Eğin daha katlanılabilirdi.
Kız Ayşe nasıl zıpladın ekrana ama alınterinle ?
Ahh Haşmett ahhhh sen saldın bu kızı başımıza
alacağın olsun !!!

B'nin hediyesiydi bu kitap !
hediyeyi açarken ki kısım çok sancılı *
yüz ifademi ayarlamak konusunda beceriksiz bir kadınım !
Mutfak,buzdolabı ve ben artık yollarımızı ayırlamıyız!
herkesin ''biraz toplamışsın'' lafının gerçek açılımının biraz semirmişsin olduğunun gayet net farkındayım !
son 1 aydır kiloooooo vermem lazımm sloganıyla milletin beynini kemiriyorum !
verilen tüm akılları dinliyorum ;
aktar kadar bilgili komşu kadınların verdiği her karışımı itina ile yazıyorum *
yazarken de yazdıklarımı asla yapmıycağımı biliyorum *
üşengeçlikten !
H.Simpson gibi kendi kendime konuşuyorum:
başarabilirim,başarabilirim,başarabilirim,donut,donut ,donutt!
Ulan hayatımız şifre oldu !
bi huzur yok adama !


Pazar'a kadar tatile devam !
çetrefilli sivrisinek avına devam demek oluyor bu !
bazıları çok zeki oluyor baş edemiyorum *
kafayı takıyorum,yılmıyorum !