Pazar, Temmuz 20, 2008

İstanbullll sana ait değilim,farkındasın bunun!



(Istanbul'un çok da şeyinde)



Hep orda kalmak istedim
eskiden olduğu gibi !
yine son an kararıyla burun buruna geldim *
ama kimseyle konuşmadım * çok güzel sustum
arada gelip bloga bişeyler yazdım *
ama bunun dışında bol bol sustum !
kimseyle konuşmadım !
ne arkadaşlarımla,ne ailemle,ne O'nunla !
pek tabii ki yapmam gerekenlerin farkındayım *
İstanbul'da olmalıydım *
anlaştığım işler vardı ve beni beklemekteydi !
Istanbul'a indiğim an maraton başladı sanki ;
taksiler,arabalar,insanlar ,sıcak, sokak !


Vapurun camından gördüğüm manzara açamadı içimi *
birden kendimi İstanbul'da bulmuşluğun saçmalığı ve yalnızlığıydı bu !
hala tuz kokan bikinilerimi bavuldan çıkartırken,sessizce yutkundum !
Acıklı Türk filmi kadınlarının bakışlarını yakadım aynada kendime bakarken !
tıpa tıp o ifade !
sanki ;Ediz Hun beni terk etmiş ,ben bi iftira sonucu kodese girmişim ama sapına kadar masumum * sonra aklanıp çıkmışım ve Ediz Hun'un beni bulmasını bekliyorum !!!
Bu yüz ifademde ki burukluk yarın sabaha kadar yok olmazsa çekeceğiniz var :
muhtemelen yine saçma bir posta sebebiyet verecektir !
yarını bekliyelim ve görelim *
öperim !!!