Perşembe, Temmuz 24, 2008

seni duyuyorum; örs,üzengi,çekiç * tam kadro !



takside kulağıma tanıdık bir ses geliyorr *
sesini açarsanız sevinirim diyorum şöföre !
gözucuyla kafasıyla okeyliyor * hatta bi cigara yakıyor malum şarkı tam onluk * belli ki şöförr dertli mi dertli !
evet bu sözler Kutsi'nin *
tanrım yeni kaset çıkarmış !
sesinden önce sözlerden anlıyorum !
eğer bir şarkının içinde ;
yemin ettim, söz verdim ,ah ettim ,tövbe ettim gibi kelimeler geçiyorsa, bilin ki o Erol Köse bandıröllü Dr.Kutsi'dir ve romatizm dalgaları yaklaşık bir seneye yakın ülkemin ergen kızlarının üzerine kabus gibi çökecektir !
Kutsi'nin ,Colplay ağırlığı ve kara sevdanın bohemlik sınırlarını yoklayan şarkı sözleri ...
Rayban gözlüklü ve siyah takım elbiseli bir klip gelir şimdi !
-
Kutsi ;''tövbemi geri geri almaya ,bir daha aşık olmaya yemin ediyorummmmmm '' diye bağırırken taksicinin transa geçmesi gecikmedi !
5 dakikada karşıya geçiyoruz !
sağol Kutsi
şimdi kaybol !


Dalgalandım da duruldum kupam !
kupa ne lan ?
40 yıllık fincan oldu kupa !?!
bu ne yaman çelişki anne ...
zorla Amerika'lı yapmak istiyorlar !
ohhh shit bro !


enine çizgili giyme,boyuna çizgili giy *
tikine olsun çizgiler *
enine olursa deli dumrul gibi görünebilirsin !
ama bak kışın enine giyince bile ince görünebiliyormuşum *
fotoğrafı görünce bi gaz bi gaz !
ara gaz !!


Observer Fashion Supplement By Tank !
tavsiye ediyorum ;
Robinson Crusoe'da bulabilirsiniz !
-
ps :lov my green and pink nails

DON'T STOP ME NOW !!!