Çarşamba, Temmuz 23, 2008

limon ve bahçe ve gölge ve sessizlik !




Limonlu Bahçe'ye atınca kendimi rahatlarım
kendimi İstanbul'dan izole bir evin bahçesine atmışlığın güveniyle,kalp atışlarımı aniden yavaşlatırım !
heryerden çıkan kediler benim orayı daha çok sevmemi sağlar *
ne garsonlar ve işletmeciler kedileri KIŞTTTT ve PİSSTTT lemiyor !
gelenler seviyor gidenler seviyor !
buz gibi muhteşem limonata ve taze nanenin mutluluğuna, ordan burdan çıkan sürpriz kediler eklenir !
bi yerin önünde ve içinde;kedi,köpek ve kuş olması bana oranın bereketini simgeler gibi gelir bana*
mekanı daha sıcak kılar ,sahiplerinin içini güzel tutar !
hep öyle bakmışımdır hayvanların bir mekanın önüne olan bağlılığına *
babam hep der:'' kapıya gelen her canlı aç gönderilmiycek ''diye !Sanırım ... O'da , Bekir Coşkun'un bir yazısında okumuştu bunu *
o yüzden evimizin önü hep kedilerin bize bereketlerini bıraktıkları yer oldu !!!
geçenlerde , Ayşe Arman-Karabaş ve Migros yazısını okudum ve kendisini sonuna kadar destekledim içimden ! çıkışlarını çok beğendim !
sokaklarda başka canlı görmeye tahammülümüz yok !
yakında gökyüzünden kuşları toplatırsak şaşırmayın a dostlar !!
neme lazım belki uçarken kanatlarının çıkardıkları ses bizi rahatsız eder!