Pazartesi, Temmuz 21, 2008

bu bana komaz deme !



leopar baskılı bandanam ile Bülent Ersoy a bi nevi meydan okudum
ama kesinlikle kafama takıyorum *
ama kesinlikle bandana ve kafama !
malum bu sene şal modası var poşi merkezüstlü bi şal zımbırtı akımı !
Holivud starının teki takıp sokağa çıktı
ertesi gün akım gümrük kapısına dayanmıştı *
bütün Cadde ve Nişantaşı kızları boyunlarında poşişalları ile Kate Mary ve Ashley Ölsen kardeşlerden neyimiz eksikkk hemen takmalıyız hırsıyla voltranı oluşturdular !
bu akım yaz gelince yerini yeni bir akıma bırakır diye düşünürken yanıldık *
malum 40 derece sıcaklarda boyun pişik yapar allahmuhafaza diye düşündüm *
ne biliyim...beze yapar,dolama yapar *
ama yanıldığımı bugün gördüm !
hepsinin boynuna asılıp çekesim geldi *
Ölsen kardeşlere var gücümle saydırdım *
''akım akım gel,kıçıma takıl '' dedim Meriç'e gülerek !




Okunması lazımm *
Bu ülkede yaşayıp hala Gelibolu'nun haritada ki yerini bilmeyip 300 ytl verip Kenan Doğulu konserine giren canlılar var !
bana Anzac ne demek ?diye soran ,
Çanakkale'de ki Troia atı taa o zamandan kalan at mı? diye soran canılar var !


artık kankalara ve artlikkklere de , yer veriyorum postlarımda farkındaysanız !
Kendi ceketlerini kendi diken masum insan !sigara fena yakışıyor o ayrı mevzu !



Nihal and Dego el ele !
BU şarkı kulaklarımda * gözüm kumaşlarda !
uzatsana iğneleri
bi dakka teğel bitsin


domates hıyar ve penirden oluşan diet tabağım karşımda sinirimi bozarken,dergilerden fışkıran sıfır beden kardeşler gözüme takılıyor !
kaçış yok !
be allahın kulları siz ne yersiniz ne içersiniz ?
yemez misiniz içmez misiniz ?
nasıl yaşamınızı sürdürürsünüz ?
mesela bol beşamel soslu gratenler ,
bıçakla kestiğinde yandan sosu fışkıran lazanya sevmez misiniz ?
ya blog ya yoksa kıskançlıktan mı bu soruları soruyorum
ne biliyim karı milletiyiz ya bi şekilde içten içe Çağla Kubat gibi surf yapıp bi gram yağsız vucudumuzu Alaçatı plajlarında fink attıramadığımız için mi bu serzeniş !
Rüyamda ;
Oya Aydoğan ve Safiye Soyman gibi hep bi 10 kilo fazla ilesavaşıyorum *
uyanıyorum kan ter içinde
hemen basenlere ve beli kontrol ediyorum
ohhhh