Cumartesi, Temmuz 26, 2008

şen ola blog şennn olaaaaaaa * tey teyyyyyy



İstanbul'da oturduğum dairenin arkaya bakan camından belirli aralıklarla davul ve zurna sesleri yükseldiğini duydum :
Zılgıtlar da cabası !
Ulan ne oluyor?kim dinliyor bunu ? demeden enstrümanların canlı canlı, hem canlı hem kanlı çalındığını farkettim .
Sabahın köründe türkü bar işletecek değiller ya? diye kendi kendime olayı çözmeye çalıştım .
Dedektif gibi davul ve zurna sesi bekler oldum .
LI LI LI LI LI zılgıt sesleri Ile uyandım sabah kuş sesleri yerine !
ara ara HUDEYY HUDEYY li ölümüne saz motifleriyle bezenmiş kaf deyişlerle kahh uzun havalarla uyandım !
Ağrı dağın eteğinde güvercin oldum
bazen de
Cemalımmmm Cemalımm aslann Cemalımmmmm !
TRT'nin harman yeri programını aratmayacak bir türkü diyarı oldu odam !
Sonra öğrendim ki Halk oyunları kursu açılmış bizim arkaya !
Onlar çok eğleniyor belli ama ya ben ne olucam ?
2 haftaya kadar duvara kilim asıp ,lavaşın içine çiğ köfte gömüp boğazdan aşağıya yollabilirim,şalgamı fondip yapıp Sümer Ezgü gibi sağdan sola tey teyyy yapabilirim !
( Sümer Ezgü'nün kendine ait bir halkoyunları sıçrayışı var; Gaydırı Gubbah Cemilemmmm eşliğinde)
-
-
-
Yarın sabaha istekde bulunmak istiyorum *
parola : le le sakiney niye gittin tütüney!!!
Hakkınızı helal edin güzel Anadolu'mun türkü dostları !!!

tshörtlerde surat taşımayı seviyorum *
alakalı alakasız bilindik or bilinmedik tipler !
sevdiğim and sevmediğim ünlülerde buna dahil
bana göre; tshirt ,bir mesaj içermek zorunda değil, keyifli olması ön planda, bu yüzden tipokrafik takılmam!!!
ara sira ikisi bir arada olur tüpokrafik ve tip biraraya gelir
güzel de olur !!!


Bazenn,'' ahh sen çok çirkinsin '' diye severiz ya ;
bebekleri
kedileri
sevgiliyi...

tatil yapmak ve İstanbul'dan ıraklaşmak yine yeniden beyin çeperlerimi zorlarken ;
kafamda ne tatil planları yapıp sonra bozuyorum !!!
herkesin telefon açarak şurdayız burdayızz diyerek beni çatlatmalarını sakin karşılıyorum sonra başlıyorlar ''ahhh çok pahalıı bu sene heryer ateş pahası''
Ya kardeşim memlekette bi Bodrum mu kaldı gidecek ?
oraya gidip kazıklananlara seviniyorum
daha da kazıklansınlar
sizi gidi beach canavarları * anasının karnından Mohito içerek doğdu sanki....
Reha Muhtar bir gün senin linkini vereceğim aklıma gelmezdi!?!
her nerde kazıklanıyor ve kazık atıyorsan .....