Pazar, Ağustos 31, 2008

bakteri plağı gibisin hüleynn !



tanrım okullar açılıcak ya her bi yer spiderman ve barbie !
her bi yer mavi ve pembe !
barbie ve winx sokaklarda hakimiyetini ilan etmiş !
korkunç !
kırtasiyelere özgürlük !!!
kırtasiyeleri barbie ve spidermanden arındırma kampanyaları başlatmalıyız !
*
*
blog bana ne kırtasiyeden ya
çok da fi fi !
millet tatillerden döne dursun ben yarın tatile gidiyorum !
ama notebook ve laptop kısması teknoloji pınarım benimle gelicek ! arada çalışmaca !

Şu Walt Disney , evimizin sanatçısı etkisi yaratarak, bi ışık saçar içimize!
Amerika'nın hayatta yaptığı tek işe yarar şey .
onları üzerimde taşımayı seviyorum!
yooo şirin mirin görünmekden değil
ne biliyim belki de ondan
yok yok değil !
bilmiyom!

pek bir faideli ansiklopedik kitap
içinde gözün nuru şeyler mevcut !
salyaları kontrol altında tutmak zorlaşıyor !
görsel beslenme periodlarını en etkin şekilde kullanmak için basılmış adeta !

Gün içinde ilk insani ilişkimi onları dinliyerek kurdum !
onlarla söyledim nakaratlarda !
Bet sınıfına dahil olan ses tonumla; ses telleri modüllerine ''naber kuzum?'' dedim !



kendim kullanınca sorun yok ama birinin arkasına oturunca yusuf yusuf !
Felix ,Moda'ya hep canından çok sevdiği Vespa'sı ile geliyor!
ayrıca bu motoru olan insanlar mutlaka motorlarına isim takıyorlar
neden bilmiyorum .
arabalarına da takıyorlarmı acaba?
'Bi tur versene abi ' diyorum ve aldığım gibi Çiftehavuzlar'a gidiyorum.becouse iş görüşmelerimi genelde Pacifica coffee ve Zazie'de yapıyorum ama öncesinde hemen yan komşusu Değirmen'de tıkınıyorum.
motor keyifli ama İstanbul'da değil galiba!
bi Değirmen pooaağaçası iyi giderdi şimdi !!!

Elvan Abeylesesse gibi depara kalkacam sanmayın
tamaman renklere vurulmanın sonucu ele avuca gelen bir sportif ayakkabı kendisi !
bu sene spor ayakkabılar renklenmiş , sevindim!
rengarenkkk spor ayakkbılarıyla bi pilates topu bulup Kraliyet sporcusu Ebru Şallı gibi pilates kurdu olalım !!!
deniz topu olma mı ?
yok lan Pilates'in özel topu var üstüne oturuyosun!2 oturmada Madonna gibi oluyosun!
haaa anladım .