Çarşamba, Eylül 03, 2008

'sakinlik vital kapasitesi' yaz yolla * anında cebine gelsin !



bütün tatilciler dönmüş
tanrım bu nasıl bir keyif ! sakinlik var *
sabahları erkenden kalkmak istiyorum
her sabah ;
hortlak görmüşcesine , Pakize Suda ile tv de burun buruna geliyorum
ve o kadını görünce bir daha asla bronzlaşmıycam diye kendi kendime sözler veriyorum!
derinlemesine düşününce dünyanın en saçma şeyi bu güneş koması tenler *
ulan niye güneşin altında yatalım ki?
ne saçma bişey olm *
kadınlar artık beyazlaşmalı !
Pakize Suda'nın hayatıma önemli öğretiler serpiştireceği aklıma gelmezdi blog !
eden bluesss güzelimm kalır sanma yanına!!!
The Last Shadow Puppets
tatilime eşlik ediyor * bazen yanında Absolute error !
Standing next to me perfekte welleeee , dinlemen lazım !
niye lazım yahu ?
ben bazen kevgir hafızalı olabiliyorum blog !
çok beğendiğim fotoğrafçıların ve yurtdışında takip ettiğim sanat yönetmenlerinin isimlerini unutuyorum *
''insanlık hali işte'' diyip geçiştiriyorum ama bi yandan da kızıyorum kendime *
aslında benim için önemliler ama hafıza kayıt altına almamak için inat ediyor bazen
bu durumda ansiklopedik ve arşivlik yayınlar benim imdadıma koşuyor!
bayılıyorum ! LIFE !

Tam teşekküllü şekilde giriyorum sahil ortamına
bi allahın kulu yok *
gün içinde illaki bu beyin işime yarar diye gölgelik buluyorum hemen kendime !
kimse yok diye selüüüitlerimle daha bi yakından yüzleşebiliyorum *
kimse yok diye rahalıkla eşşek kadar şeftaliyi götürüyorum sahilde (normalde çaktırmadan ve nazik şekilde yerim )
hemen arılar geliyor tabii *
ulan bunlar nerde bekliyor ve saniyede tepeme üşüşüyorlar anlamış değilim *
garip hayvanlar ,çete gibiler !
blog ;
yat/zıbar belki ilham gelir !