Pazar, Eylül 07, 2008

usta bu hususta !



Okuduğum dergi satırında 'açlığı düşünce gücüyle yenebilirsiniz' yazıyordu
haydaaa !
Ya evi saran mis gibi ekmek kokusu?
hangi beyin buna karşı gelebülür?
Pideler, akşamları sıcak sıcak/akın akın eve hucum ederken hangi el tereyağına gitmez?
pidenin en güzel susamlı kısmını kendinize ayrımışken başka biri alınca O'na pis pis Aliye Rona bakışları fırlatmaz mısınız?
tamam Kayahan'lı Sinbo reklamından sonra ekmek yapmaktan soğumuş olabilirim ama yine de hamur işinin cazibesi hep hücerelerimde varolacaktır !
*
*
herneyse ben köy gayfesine gidip bi sayısal oynıyım bari !



plaj çantasının içine göçmen yolcu misali gizli saklı giren süslenme çantam elime geliyor !
o ne be ?
ben asla plaj ortamında süslenip püslenemem *
tarak bile getirmem yanımda *
belime yaklaşan saçlarım birer hallaç pamuğuna döner *
ama yanında devasa çantaları ve içinde her nevi bayansal unsurların olduğu plaj çantalarını güneş gözlüğünün ardı sıra keser durudum *
denizden çıkıp önce duş alırlar ve bikinilerini değiştirirler(yumurtalıklar üşümesin yalanı altında bikini show yapma amaçlı)
saçlarını tararlar *
hep aynaları vardır *
Seren Serengil gibi dudaklarını bordo dudak kalemi ile çerçeve yaparlar !
ha unutmadan ayak bileklerinde mutlaka bir halhal vardır !
-
-
yazan :denizden sonra duş almayan ve son iki seneyi tek bikini ile geçiştiren Vintagebiscuit !
parola:ulan seneye ben mayokini çakmazmıyım Zeki'nin indiriminden!


fistolar ve danteller yakaya geldi *
bi nevi aşka geldi *
işleme yaptığın tığ ile arada kulağını karıştırmalısın !
adetten !
elime şans eseri aldığım derginin sayfalarından Joseph Sinclair'ın muhteşem fotoğrafları fırlıyor !
oh sha la lalllll

Hayvanlar üzerinde yapılan deneyleri durdurmak için Avrupa ve Amerika'da ki eylemler 2008 yılında tavan yaptı !
StopAnimalTest çığlıkları bizleri sevindirdi !
dernekler susmuyor * eylemler ardı ardına geliyor !
insanlar susmuyor !
yapılan eylemlere copppla dalan polisler yok !
medya her eyleme uzun uzun ver veriyor !
ama ülkemizde hayvan hakları ile ilgili her eylemde hep aynı tepkiler karşımıza çıkıyor*
'iki kedi köpek için sokaklara dökülen zırdeliler' olarak bakılıyor bizlere;
gerçi Türkiye'de , hayvan dostu ve besleyen herkese psikolojik deli gözüyle bakıldıgını düşünürsek eylemlere karşı bu zihniyeti doğal karşılamak lazım!
Bu ülkede tonla köpek canlı canlı gömüldü hala sesisimiz çıkartmamak konusunda kararlıyı mıyız ?
bu ölümlere sessiz kalan insan topluluğuna kalkıp 'Hayvanlar üzerinde yapılan testler durdurulmalı' desek kaç yazar ?
'Ne var dört beş maymun ve fare ölse ?' diyeceklerine adım gibi eminim!
ama yine de şansımı denemek istiyorum;
Hayvanların kullanılmasına karşıyız !

kompüterin masa üstü karışıklığında nasıl oldu da buldum onları bilmem *
atmışım yine bi köşeye*
sabahın köründe mücehver bulmuş gibi buldum *
Pazar sabahına nasıl da yakıştı Nordgarden!
sessizlik* huzur* no keşmekeşşş
datlım kıymetlim bir klip!inceden karayel şeklinde esiyorum bu sıra ;
belli mi ?

kopyala yapıştırr
yapıştırrr evladımmm !
ablan kurban olsun sağaaaa !!!

Sanırım Reebok bu sezon atağa geçti*
retro modelleri allayıp pullayıp tekrar vitrine çıkarttı !
pek de iyi yaptı !
eskiden Reebok dance'larım vardı ve O dönem ha bire Lambada yapar dururduk arkadaş doğumgünlerinde * sanırsınız ki hepimiz Samba uluslararası müsabakalarına hazırlanıyoruz * o kadar önemserdik Lambada'yı!
Bu Reebokları en son Jennifer Lopezin dans ettiği bir klibinde görmüştüm *
hangi klip hangi şarkı unuttum gitti ama çok yakıştığını hatırlıyorum !