Cumartesi, Eylül 13, 2008

bizonlardan hoşlaştık hoşlaştıkğ *




uvvv Eylül geldi geçiyor ya
haftasonu alışveriş merkezi klasikleri başlıyor *
çoluk çombalak tüm sülale boyu alışveriş merkezi dolanmacaları !
Çekirdek aile genel sekreteri anne en önde,
koca, boynu bükük s.s zorla gelmiş ,
çocuklar Burger King telaşında !
Türk aile yapısı içinde ; bir sosyal faiiliyet görevi üstlenen alışveriş merkezleri turları başlamış bile *
bu ne demek oluyor ?
alışveriş merkezinin altında verilen amansız otopark savaşları start aldı !
ben, her zaman co-pilot görevinde olup ,en büyük stresi ben yaşarim *
dön babam dön *
yer kapmaca *
sizin gibi beklemede olan arabalara pis bakışlar fırlatma :
''önce biz geldik ulan uza burdan '' psikolojik baskısı !
bu gibi durumlarda kendimi bir bilgisayar oyunun parçası gibi hissediyorum !
işin gereği mecbur gitmek zorunda olduğum bu merkezlerden bazen boğulup
boğulup
boğulup
ve işte bu anlarda koca bir çığlık fırlatıp kaçmak istiyorum !



Avrupa kumaşçılarına önümüzde ki yazın kumaşları patır patır düşerken;
Tekstil cenneti diye tabir edilen sevgili ülkemizde çeşit kısıtlılığı içinde mucize nameler yaratmaya çalışıyoruz !
gözümüzü ve cebimizi Avrupaya dönmek zorunda kalıyoruz .
nasıl püfür püfür kırmızı kutucuk bir kumaş bu , elde kayan cins !!!


Noah and the Whale
Fan kitleleri , İngiltere'yi ele geçirmiş durumda *
Ne var şu Londra'nın havasında suyunca anasını satiimm ; her sabah güzel güzel gruplar yumurtluyor sanki !
(bunun bizim Adana'dan anadolu rockçısı çıkmasınla bir bağlaşımı olmamıştır beynimde)
Çok keyif alıyorum onları dinlerken dostum !
Onları en iyi açıklayan kelimeler bunlar galiba !
bayıla bayıla izlemede kalıyoruz ! ailecek !




Hello sunshine derkennn
aslında goodbye sunshine demek istiyordum bu tshörtle!
millet olarak psikolog ve yaşam koçu olmuşuz blog !
ben ,''sonbahar gelsin'' diyince insanların bana dönüp niye? neyin var ?demesi ne garip!
yahuu hırka giymek istiyorum
ne biliyim üşümeyi özlüyorum
yağmurluk almak istiyorum
halla hallaaaa
ulan bu empatiyi kim sardı başımıza !!!




maymundan geldik ve maymuna benziyoruz*
kabul edin !
ben ettim,pek mutluyum !
nereye kadar kaçacaksınız bu doğrudan !
maymunnnnnnnnnnnnnnnnnn

fotoşop evladım, şu clonestamp olayını biraz daha geliştirsen ne olur !
blog sana diyorum , Adobe sen anla !
ayrıca ayak bileği çok ince kaçmış *
hahaha çok çıtkırıldım bir insanım !!!