Pazartesi, Eylül 08, 2008

başlık * ne demekse artık !




herkesin elinde pembe kaplı kitap *
Orhan Pamuk hakkında 1 sene önce atıp turanlar şimdi O'nun kolay okunabiletisi olan kitabını okuyabilmenin mutluluğu içindeler!
Cengiz Semercioğlu'nun geçen günlerde gözüme ilişen yazısı :
''En azından iki hafta önceye yetiştirebilseydi Pamuk kitabını, güneyde şezlonglar Masumiyet Müzesi'nden geçilmezdi.''
Ahhh Cengiz'im yanıldın
plaj pembe pembe pes pembe !
yer gök pembe !
herkes masumiyet müzesi içinde kaybolmuş !
kitapçılarda;yeni çıkanlar ve en çok okunanlar bölümüne bakıp alan kitap kurtları ise savunmalarını bulmuşlar :
''ama biz Orhan Pamukuuu yıllardır okuyoruz yanee''
aslında bi yandan da seviniyorum
siz benim tii geçtiğime bakmayın
insanların elinde kitap görmek çok hoş !
çatır çatır satıyormuş * günün en güzel haberiiii !
ayrıca roportaj yaptığı her kadını yamulttu * yakından önlenemez bir mesleki ışıltısı olduğu kanısına vardım !
aman Orhan yağğğma bizi ***

disko Paris 75*
allahtan disko disko partizani yazmıyor !
verilmiş sadakam varmış blog
tek tek basaraktan bade süzerek takarım seni
elime koluma dolarım seni
mıahhh
oldukça sevilen Vintage bir bebek olur kendisi!
70'li yılların EN müzik adamı !
şimdilerde dilli düdük gibi şarkıları duyunca O'nun farklılığını daha çok anlıyorum ! şerefine Tanju baba ! kadehimi;sana,yıldızlara ve bana kaldırıyorum...
 
dergi aralarına sıkışan
gözüme çalıp ,kenara köşeye not aldığım şeyler sadece benimle kalmasın
arada size de paslıyım istiyorum!
mesela nocollection ! ayakkabılar aşerme sebebiiii
Erik Bont bile var !
vintage beyaz çanta !
80'lerden kalma ve arkadaşımdan hediye !
koleksiyonda beyaz çantalar açık ara önde !
ne güzel bir kitap ismi ...
ama ismine aldanmayın lakin içinde kedi yok !
yağmur yağarsa, papazı bulacak jean babet !
çareler tükenmez vintage ayakkabı destek ünitesinde !
yağmura karşı şu pembe olsa fena mı olur ha blog ?
gözün doysun blog
senin doysun
hayır senin