Çarşamba, Ağustos 20, 2008

jenerik girmezse çıkmam !!!



klima ve buz gibi sodalara abandığımdan olsa gerek bademcikler davul olmuş !
sabahları korkunç bir ses tonu ile uyanıyorum !

Asım'dan mail geldiii taaa Marmaris semalarindan
3 fotoğraf ekiyle birlikte
''beniii çokkkk kıskanıcaksınnnnnnn'' diye belirterek !
fotoğrafları sırayla açmaya başlıyorumm ;
ohh myy godd Antonio Marras değil mi O ?
kıskanmak ne demek çıldırıyorum!
o karede ben de olmalıydım Asım ... sonra Antonio'nun bavuluna sızıp , gözümü çalışma atölyesinde açmalıydım.
''Antoniioo beniii gerii yollamaaa , teğelleriniii yaparım , yerleri süpürürümmm ''demeliydim !

ouuvvvv çok keyifliii bir cd ! tam arşivlik
edinmenin yollarını ara !


Eğer beynini seviyorsan ;
''zaten yarım akıllıyım ,sağlam olan yarısını da güneşe heba etmiyim'' diyorsan o zaman şapka kullanman lazım dostum !
alakasız kıyafetlerle hasır şapka takmayı seviyorum !!

fotoşop bilmenin güzel yanları yok değill tabiii*
bazen göze kalın gelen bacaklar, aç kalmadan kolum kadar yapılabilir !
bazen yontma ve biçme işlemleri yapılabilir rahatça *
bi nevi genetik bilimi gibi *
doku nakli gibi !
uffff bayağaaa abarttım !!!