Pazar, Ağustos 17, 2008

bak bir varmış !

blog naber ?
allah daha iyi etsin !
amen !
Beni sorarsan ,
hayat işte koşturmaca !
Sıcak bi yandan,yapılması gerekenler bir yandan ;
Bazen Gurdjieff gibi insanın bir makina olduğunu düşünüyorum


bak bu benim minik evime tam olur !
zevkine sonuan kadar güvendiğim mimar bir ablaya sahibim , bana bi el atmasını istiyorum !!!

kitaplarımı paylaşmayı sevmiyorum !
bu konuda su katılmamış bir bencilim !
okuyup da alim mi olacan ?
belki olurum 30'dan sonra !

bu yaz onları izliyemediğim belki de ilk yaz oldu !
nerdelerse gidip kendimi konsere dahil ederdim !
'birazcık çılgınlık sana boyut kadar ' diyen güzel insan Brian Molko'ya selam ederim ...
Bu şarkıyı dinler;oraya buraya sıkar giderim ..


bu modelleri görünce aklımın başımdan ayrılarak bi hayli havalanması kadar doğal birşey olamaz !
kalıbı ve dikimi en kolay olan 60'lar var aralarda !



Insanoğlu doyumsuz,bazen bir fiyonk yetmiyor.
Golden rose sarı oje ise hızır gibi yetişiyor ortama !