Cumartesi, Ağustos 16, 2008

aslan yarimm kızzz senin adın hediye



blog yorgun halsiz hatta galiba hastayım !
anlıycağın ; değmen benim hasta halsiz gönlüme
veyahuttt dün beynime harbiden güneş geçti !
topuzu söktüm attım kafamdan çıkan firketeleri bi kuaföre bağışlamayyı düşünüyorum !
*
*
Başlığımı oluşturan türkünün sözleri hakkında derin felsefik yaklaşımlar içindeyim :

Aslan yarim kız senin adın hediye : kız mı aslan gibi ? aslan gibi kız , 'hükümet gibi karı' teriminin daha zoolojik bir yaklaşımı mı ?
*
*
Ben dolandım sen de dolan gel beriye : Şimdi adam kendi kendi kendine dolanıyor ve kıza sesleniyor:'' Hediyeee , ben dolandım hadi sen de dolan ve akabinde beriye gel ''

bazen ütüsüz çıkıyorum
pasaklılık hakkımı kullanıyorum !
bazen ütü masamı haftalarca açmadığımı farkediyorum ve ani bir gaz bulutuyla toplu ütüleme atağı başlatıyorum !
ama bu ataklar öyle sık gelmiyor * çok ender yokluyor beni !