Perşembe, Ağustos 14, 2008

Dürüye ve kalaylı güğümleri arasında ki sıkı ilişki !



ne zaman tv izlesem sana yazasım geliyor blog !
bir Cengiz Semercioğluoğlu , hatta Yüksel Aytuğ ve ve en acı verici olanı Mesut Yar kırması bişey olacam diye korkular yeşertiyorum içimde .
Dahasi da var ; magazin tarafımı da Bekir Hazar sularında yüzdürdüğüm şu son iki ay tarihime altın harflerle düşsün!
Digi Türk ve acunmedya kraliyet üyesi Acun'un beni bu tv eleştirmenliğimi yönümü geliştirmemde katkısı göz ardı edilemez !
şimdi ben soruyorum daha fazla dayanamayarak :
niye her yeni kaset çıkaran illa yunuslarla havuzda yüzüyor ? onları yunuslarla yüzerken görünce çok mu sempatik gelecekler bize ? Mesela Doğuş asla patlamayan ve patlayamıycak olan kasetinin promosyonunu niye hep havuzda yapıyor ! niye ben hep aynı tipleri yunusların tepesinde görüyorum ?
Benim etrafımda normal insan olmıycak mı? nın son ispatı !
böyle bir hediye niye bi insana gelir
çok sevindim,eee hediyenin ehr hali sempatik ! gıda yardımı paketi gibiydi !
ihtiyacım varmış gibi ....
tropikal bir insan sayılmam .
öyle ananas suları filan önüme gelmezse yemem içmem .
gerçi ülke olarak sanki anamızın karnından kiwi ile doğduk havası estirilse de hepimiz Amasya elması evlatlarıyız*
Diyarbakır karpuzunu hüpletmeye bak pirim ,ananas filan geçelim bu işleri ;
ama eve kadar gelmiş yedim o ayrı !
pis yerim o tamamen ayrı !
bi elimde Detan sinekkıran bi elimde Smashing Pumpkins kitapçığı *
sinekkıran ne demek dostlar ? yıllarca sinek ilacı dedik * tamam o daha çok saçmaydı ama bu da saçma !
V:ne yaptın ?
X:sinek kırdım !
V: ben bi tane bile kıramadım !
X:iyice yaklaşmalarını bekle sonra emin ol ve kırmak için harekete geç !
Eylül geliyor yağmurluğu ,
sarı sarı kimin yarı en güzeli benim sarı yağmurluğu,
milletin , ''kolları sana kısa sanki ''lapinliğine imkan olanak verecek yağmurluk !
yürürken sürtünmeye mütakip fış fış diye klasik yağmurluk sesi çıkartarak sanki spor yapıyormuşsunuz hissiyatı veren yağmurluk !
tanrım ne güzel işler çıkıyor ;
bazen sayfalar arasında ağzımın suyunun aktığına sahit oluyorum çünkü çok beğeniyorum !
Evde dergi hakimiyeti bağımsızlığını ilan etmiş olsa bile bi kaç online gaste bu okuma seanslarına ara ara katılıyor !
ve çok güldüğüm bir yazı bana kendisini 2 kere okutturuyor :
yağında kundura ayağında kundura mamafih yar gelir dura dura !
yarın gece Blanco Teras ama ama kesinlikle düz bir ayakkabı giyeceğime 70 milyon ve şahitler huzurunda yemin ederim ! lakin dünden kalan bir topuk gazisiyim !
VTR girsin o zaman Serap Abla !!!