Cuma, Ağustos 15, 2008

''benim beynime güneş geçmez '' deme şeherli canlı !



blog çok sıcak
ve ben sabahın köründen şu saate kadar bi fill sıcağın ve hayatın içindeydim *
çekim vardı *
taksi mesafesi olarak çok kısa ama yürüyerek orta uzaklıkta olan yerler vardır ya ;
ha işte öyle bir mesafeyi 3 kere turladım *
ve ''bu yolu yaklaşık iki hafta kadar görmek istemiyorum'' diye içimden durmadan tekrarladım!
hala çok sıcak , gece de çok sıcak olucak ;dün gece gibi!
bu havada sokağa dolanmaya çıkmış insanlar var
evet evet gezmeye çıkmışlar bi güzel !
işim olmasa kimse bana adımımı attıramaz dışarı !!
leş sıcak !!!!

ayrıca kafamda bir adet ama aslında iki bombeli Dinçöz topuzu ile yaşamaya alışıyorum.
her an duşa dalıp ,saçı su ile kavuşturmak için fırsat kolluyorum,
alışkın değilim !
topuklu ayakkabı nasıl ayak felcine yol açıyorsa ,topuzda beyin felcine yol açabilir arkadaşlar .
ben bu ışığı gördüm bugün topuz mevsusunda !
kısaca ;
kafamda bir gökdelen var ,
ozon tabakasını tehdit edecek kadar saç spreyi var


evden dergi ayıklama operasyonu II 'yi gerçekleştirdim *
gerçekten sancılı saatlerdi *
arşivlediğim sayfalar dışında ki tüm dergileri evden uzaklaştırdım !
ah lazım/dur lazım olur/aman ilerde lazım olur anne mantığını al aşağa edip evi boşalttım !
bi rahatlama
feng shui halt emiş !!!
*
*
not:evden çıkan eski faturaları görseniz,benim bir devlet dairesinden emekli olduğumu düşünürsünüz !!!


Eylül yağmurluğu 2 !
ıslanırken çok şık görünün diye motifin her türlüsünden kaçınılmadı !


es başıma fes başıma püskülü ben olayım ayakkabısı .
aslında 19 Mayıs pisi pisisi desek daha güzel bir tespit olur !
yorgun ayakları tedavi etme sürecinde gayet başarılı kendileri .
püskülüme basarlarsa çok kızacağım aşikar !