Salı, Ağustos 12, 2008

bildiğin üzere boy boyladım soy soyladım!



Hawaii fişek *havai fişek *havayi fişek !
tanrım herşeyin bokunu çıkardığımız gibi bununda bokunu çıkardık !
Dünya sıralamasında en üstte yerimizi almışız hemen Hawaiaan fişenk patlatımında !
Üçüncü dünya ülkeleri birinci sıralara kapmış !
gösteriş ,şatafat ve heyttt be aslanlar gibi fişeğimi de patlattım zihniyeti !
malum yazın düğün mevsimi * fişeksiz düğün olmaz !
fişeksiz bir düğün tam düğün sayılmaz !
Eğer çok kaliteli fişenk demetleri fırlatırsanız fezaya,o zaman düğünün yarı parası kadar daha bir masraf oluyor !
ayrıca;
fişeğin renklerine, patlama ve fezada yayılma alanına bakarak düğün sahibinin maddi durumu hakkında fikir yürütebilirsin !
pata küte pata küteee
patt gümmmm
ulan nerden çıktı bu karın ağrısı ya ?
nedir yani?
gerçekten romantik mi ?
insanları buna bu kadar para vermeye iten sebepler nedir ?
falancanın düğününde 15 dakika sürdü fişenk gösterisi Reşat ,bizim 5 dakika mı sürecek ? 5 dakika patlatacaklarsa hiç patlatmasınlar !!!!
yine bu olayın arkasında da kadın parmağı olduğunu düşünüyorum dostlar !!!
Patlatınn evladım ,
yan sanayi sosyeteleri !

bir yemek azmi geldi ki sorma blog !
yemek yapma isteğim bile dönemsel benim *
arada geliyor
arada gidiyor
niye böyleyim olm ben ?
eve gelen herkese, bişey ayıklama ve rendeleme görevi vererek ve hatta onlara mutfak robotu muamelesi çekersen hiç gocunmuyorum !!!

en sevdiğiniz derginin ve kitabın onlar için önemli bir yeri vardır !
sahiplenirler
hatta sizden daha çok sahiplenirler bir çok şeyi !
*
etrafımda ki arkadaşlarımdan kedi sahibi olanlar artmaya başladı , onlari gazlıyarak ne kadar etkim oldu bilmiyorum
ama Dumdum'un katkısının çok olduğunu bizzat kendilerinden duyuyorum
benim gri kızım arada işe yarıyor !!!
CUT-Sweet Words ! Onlara hemşeri kıyağı geçiyorum.
Grubun alayını onur koluna seçtim çünkü onları seviyorum!
sevmekten kim utanır tadına doyum olmaz !