Pazar, Ağustos 10, 2008

anbean Pazar *

dün gece yeni bişey anladım(daha önce de biliyordum ama nüfuslarının bu kadar arttığının farkında değildim)
Türkiye'de, mekan/konser şevişgenleri diye bir durum var.
yahuu hiç mi sevgili görmediniz?
ne oluyor yahuu?
ahtapot gibiler ; hem sarılıp hem dans etmeye çalışıyorlar .
bu ne yaman çelişki anne....
hem sarılıp hep onamaya çalıştıkları için de etrafa dan-dun çarpıyolarlar.
aşkın ateşi yanarmışş ateşii ruh haliyle elleri kolları kontrol edemiyorlar ve olan sizin omuzbaşlarınıza oluyor !
arada dalağınıza yediğiniz dirsek darbelerini saymıyorum.
konser ve mekandan bir haberler ,
ne şarkılar ne başka bişey ,
tamamen elleşme ve koklaşma ana temalı bir gece çıkışı bu !
eve niye gitmezsiniz be sevişgenler ?
müzik duyunca mı azıyosunuz anlamıyorum ki !
-
aklıma gelmişken ;
Bi de yemek yerken sevgililerine yemek yedirmeyen bi kız türü vardır *
Adam hem kızın elini tutmaya çalışıp hem yemek yemeye çalışır.
Yemek sevişgenleri karşı karşı karşıya oturmaz,
yan yana oturur.
Sevgili kaçmasın diye el ele tutmak için
allah muhafaza masanın altından kaçar falan!
-
rahat olun !
dans edin !
sizi gidi vantuzlar !
geçen sezondan tasarlanan FB elbisesi *
sarııı laciiverttttttttttt

Bu 4 tipe bayılıyorum
ve kesinlikle bir film projesinde yer almaları gerektiğini düşünmekteyim

et tüketmeyen insanlar için dışarda yemek yemek bir kabusa dönüşüyor !
malum adım başı dönerci ve dürümcü babalar var !
bu sıcakta insanlar dönercileri doldurmuş
anlamış değilim !
adim başı minik büfelerde bile 2 inek büyüklüğünde döner tekerleği dönüyor !
Istanbul'da ,40 derecede çıldırmış gibi dürüm yiyen bu insanlar ,Alişan'a niye bok atıyor ?Ha Istanbul ha Bodrum ne farkeder ? Et ettir !
Ama allahtan kurtarıcımız bi kaç mekan var tabiii ;
hem temiz,hem lezzetli,hem otçul çeşitlerin çok olduğu
Kadıköy'de ki Yanyalı .
bilmeyen yoktur heralde
favorim kesinlikle kabak graten ve yanında kocaman salata !!

BU, ŞU ,O
Eskiye dön dön dur , bayıl bayıl dur !