Pazar, Eylül 28, 2008

yelpazede buluşmak ve bi potada eritmek *

-Jean giyerken hopluyorum*
-Google'da kendimi şanslı hissediyorum butonuna basıp sevindirik oluyorum*
-Market alışverişlerinde vadaaa hayvanlarının sesinden ürküyorum*
-Ana haber bülteni sonrası henkırmenin toplanmasını bile izliyorum*
-Çok hızlı file and settings transfer yapıyorum*
-Rimel sürerken ağzımı açıyorum*
-Takım elbise içinde ki her erkeğe her an Keremcem'e dönüşebilir korkusuyla yaklaşıyorum*
-Acelem yok hedefim sağlam, içerim ben bu akşamı dinliyorum bazı*
-Haşmet Babaoğlu rockerfestival kutsal ruh ;yeşil sermayenin huşu dolu kollarına kavuştu ve sonsuza dek mutlu yaşadılar *
-Altın günlerine niye beni çağıran yok ? yanlarında sakarin taşıyan teyzelerle mercimek köftesi yemek istiyorum ! *



hava buz
kıç donduran cins derler halk arasında !
ha işte ondan mirim !
şömine için odun lazım !
Heidi ve dedesi huzur ortamını burda yaratmış durumdayım !!!
keçi yok Dumdum var !
yeter artar bile üşümüş ve kızarmış eller , kitap sayfaları arasında gözünüze takılır*
Norveç'li balıkçılar ve İsviçre'li bilim adamları geldi hemen aklıma
eee Otorite grubu onlar!
'en değerli varlıklarımızı korumalıyız ' der Norveç'li balıkçılar
hemen nötricina kremi çıkartıyorum !
-
-
NOT:çantasından hemen el kremi çıkartan kadınları hep kıskanmışımdır !
sivetsörtde,Vintage yazmasının yanı sıra renklere dikkati toplamak isterim ! sarı lacivert !
Fenerbahçe'liyim ! B. ise koyu gs'li !olsun öyle sevdim ben sevgiliyi !!!
Kadın olsam takım tutmayan adamla beraber olmam söyleşisine bi göz atın !
sadece milli takımı tutan adamlar vardır bi de !
büyük olasılık kıl tipler olurlar !
hani şu ''hocam, ödev vermiycek misiniz?'' diyen sınıf içi kılları gibi!!!
Dumdum'un dergi sapıklığı hortlayınca etraf kağıt parçalarıyla bezenir !
temkinli olmak lazım !
ortalık yerde gazete ve dergi komamak lazım !
haaa eğer geç kalmışsam ;
ardından terlik fırlatmak ayrı bir zevk !

soğuk havaya rağmen, deniz kenarında sadece bakmak hoşuma gidiyor !
sadece bakmak !
nereye/neden sorgulamadan !
'manzara muhteşem' diye içimden geçiriyorm her seferinde !
ahh seviyorum burayıııı !
Vuslatın başkaa alemm,sen bir ömre bedelsinnnnn !!!