Cumartesi, Ekim 04, 2008

isim/şehir/bitki/eşya/hayvan/not :



rapunzel ve Kezban arası bir kıvam alan saçlarımdan hem dert yanıp hem onları sevmekle meşgulum *
beni anlasan anlasan sen alarsın blög !
her boka bağlanmayı becerebilen dişisel yönüm saçlarımdan kopamıyor !
bir yanım vur beline makası diyor !
insanoglu kendi ile bile anlaşamaz ise başkasıyla nasıl anlaşır yahu ?
bu yaman çelişki anne !
not:saçlar daha çok kızıllandıkça,yeşili daha çok sevmeye başladım !



''we don't eat nothin' that farts. or anything with a face'' diyen güzel blog !
güzel ve hedefi yüzde yüz vuran tarifler ise burada !


Retro güneş gözlüklerinin en alımlı mankeni Feliçita !
Bethooven senfoni no3 eşliğinde yuvarlanmaya başlayan güzel surat ! henüz Ankaralı Turgut'un üzerinde yarattıgı etkiyi deneylemedik !



minik çanta !
köy ortamı için fazla bile sayılır !
yamurlu bir gece sonrası çamurlara basa basa yapılan uzun yürüyüş !
kulağımda Redd-Keyifli bir gün
'taze sıkılmış ruhum
bayatlamış bahanelerim
çilekli dondurma ile
televizyon seyrederim'


blög;
-tahtada konuşanlar listesinde hep birinci sıradaydım !
-itiraf ediyorum Meksika dizisi Marimar'ı izledim zamanında!
-kafa atan kedim var!
-telefonla poz veren Türk insanı hakkında ki görüşleriniz nedir ?
-hayatı sorgulamakla,hıyar turşusu arasında ki bağ nedir ?
-yandım blög yandırma beni,derin uykulardan kaldırma beni!
gidiyorum şimdi !
lütfen herkes klavye tuşlarını temizlesin !!!