Pazartesi, Ekim 06, 2008

blögıra zeval olmaz *

-Banyodan çıkınca;Elidor reklamında, birbirinin saçlarını koklayan kızlar gibi olurmuyuz acaba? diye ard arda duşa girmiyoruz !
-Nuri Alço ve kendine özgü seksüel açılımlar bezenmiş bir 80'ler filmi izledim ki sorma !
-Türkler niye uçak yolculuğu sırasında bileti hep elinde tutuyor?
-Bana Irish cream yapan bi adam bulursam aşık olucam !
-Kedime, fobik tepkiler gösteren misafire inceden yol göstermek ve ayar vermek konusunda üstüme yok !
-buzdolabında ;boş sürahi ile hep göz göze gelip ama doldurmamak ne gibi bir psikolojinin habercisidir ?
-Melihhh ,niye seninle Saba Tümer ve Oray Eğin gibi kanka olmuyoruz ? Hep Kanyon'da yemek yeriz düşünsene !?

Turuncu şans bileklikleri *
Köy pazarında sabah gördüğüm sıkmalık portakal gibi !
akşam yüzümü büzüştürerek yediğim ekşi mandalina gibi

tatili uzatmak lazım *
bazen kendi hayatında başrol oynamadığını farkettiğin an atmalısın kendini !
İstanbul beklemediğin bir anda tüketebilir seni !
kendin bile farkına varmazsın*
arada bir dışına çıkmak lazım bu büyülü şehirin !
-mi acaba? hallerini daha iyi değerlendirebilmek için
-part-time insan/ part-time doğanın parçası olabilmek için
çin
çin


60'ların güvenli kollarından çıkan desenin
pattt diye benim kucağıma ışınlanma öyküsü !
kumaşa,sükun içinde ve sabırla yaklaşmak ...
Rashid ;
senin adın bundan sonra Raşit olsun !
sanırım böylesi daha mantıklı !

 
ben bu sıra severek dinlemede kalıyorum!
belki ilgini çeker!
Vintage en derin ukteleri ile sunar ......................