Cumartesi, Ekim 11, 2008

bu blögg içinden; civciv çıkacak kuş çıkacaktır !*



-Ben ve saz arkadaşım Dumdum üst solunum yolları enfecteyşın olduk!
-Irısh cream'den vaz geçtim ıhlamura razıyım !
-Yabancı filmlerde İstanbul'un adı geçinde yüzümüzde oluşan ablak gülüşü yakalamak çok hoşuma gidiyor !
-Msn ve facebookda ki kişisel ileti girme savaşlarına katılmaya karar verdim * idaaalıyım !
-Haddini bilmezliğin,özgüven olarak adlandırıldığı bir ülkenin vatandaşıyım evet !
-Kaya Çilingiroğlu bana golf öğret ! lacoste mini etek almayan şerefsizdir !
-Annemin yerleri süpürürken elektrikli süpürgeyle ayağıma vurmasını özlüyorum !
-Kenan Doğulu'yu yabana atmayın zira Türkçemize yeni bir söylem kazandırmıştır ;
''vücut iklimimin kimyası''
yahu Kenan; hem biyolojik/hem coğrafi/hem kimsayal şarkı sözü yazmayı nerde öğrendin kuzum ?

kedilere amade koltuğun son hali !
koltuğa karşı yatır beni parçala beni kaşı beni koltuğu demek daha doğru !
kedilerle resmi temaslarda bulunmanın zamanı geldi !
ele başı Dumdum en yakın zamanda ifadesi alınmak üzere kollarıma ışınlanacaktır !
Mustafa Kalemci'nin kaleme aldığı ve fotoğrafladığı çok güzel bir Gökçeada yazısı okuyorum !
şimdiye kadar okuduğum en güzel Gökçeada yazısı demem daha doğru olucak !
Bozcaada'mızı yerli özenti turist akınına heba ettiğimiz için sakinliği şimdilik Gökçeada devraldı !
bu arada unutmadan
Yağmurdan Sonra filmi vizyona girer girmez izlemelisiniz !
herşey çok güzeldi *
emeği geçen herkese sevgiler tekrar !
tekrar gelirler umudunu yitirmiyoruz !!!
gelene kadar dinleme eyleminde bununmakda yarar var !
blögg sana diyorum Babylon sen anla !!!

Derd-ü elemden biçarelenip ,sahte derilerle DIY cılık oynamak !
uyku kaçınca;
fikrimden geceler yatabilmirem modunda , gece üçlerde dolanırken yapılabilecek en sağlıklı şey bu galiba:
bileklik !

geleceğe gittim dönecem !
let's meet you on Malabadi köprüsü, monşerrrr !