Pazar, Ekim 12, 2008

bu blögu yan blogdan yolladılar *



-don't touch my kağıt helva! kapiş?
-'' tekrar seyrettim,baktım olmadı tüm geçmişi katlettim'' diye güzel sözlere sahip Travma şarkısını bu pazar gününe hedayee ettim !!!!
-falso eken falso biçer !
-devam edecek denıp reklamlardan sonra hemen bıten magazın programlarina uçan tekme atmak istiyorum !
-sek sıcak çikolata içelim mi ?Hansel ve Gratel'in evi gibi evimiz olsun! sadece sen ve ben !
-Kurtlar Vadisi start aldı ! Klonlanmış Polatlar pek mutlu !
-gamzedeyim deva bulmam ! bu*la*da*bilirim !
-düzenli rejimli akarsular var ! onlar bile düzenli ! ben değilim !bi akarsu kadar olamadım !
-hastayım ya duygusalım !
-keyifsizim ya düşünceliyim !
belki bir duygusal Türk filmi paklar beni !

son zamanların en güzel şeyi zayıflama yolunda güzel sonuçlar elde etmek oldu !
ben bu dağların maralı garip ceylanım mode on yürüyorum !!
hastalık mastalık pes etmek yok !
dağ tepe yürüyecen !
kulağımda;tekno tekno !
ağzımda; firstneogumlava firstneogumlava sütlaçlı firstneogumlava !


kocaman çantalarım ve ben *
içi panayır yeri !
pisleşmem için tüm olanaklar var ! harman yeri !
kapıda anahtar bulamamak
çalan telefonu bulamamak
not almak için kalemi bulamamak
parçalanmış etiform parçalarının parmak arasına girmesi !

seni çok seviyorum ama seninle 2 günden fazla kalınca asla çocuk yapamam diye düşünüyorum !
'depte,mi,minam' lı günlerden sonra şimdi çok özlüyorum seni !
yandan gülüp kandırıyorsun beni !
vi vi vi aaaaa
vi vi vi aaaaa
diye şarkı söyleyince seni ne kadar çok sevdiğimi anlıyorum !
elma kasalarından yatak altı dergi ambarı yapmak !
ucuz ve plastiklerden uzak !
bizim gibi köy yerleşkeni sayılırsanız o zaman hemen edinin !

Eylül sayısına bayıldım *
Artist,
eğer bulabilirseniz mutlaka alınız ve bulundurunuz !
lahanaların altında ki karınca yuvalarının yağmur sonrası hummalı çalışmalarını izlemek üzere yerini almış Dumdum !
canı sıkılınca karıncaları izliyor
mırıldanıyor !

değişemem elementlerim belli
seviyorum bunları !