Cumartesi, Ekim 18, 2008

vintage ve blög çıktı meydane * ikisi de birbirinden merdane !


iyidir senden ? benden de iyilik ! allah iyilik versin !
- ulan acaba evde depreme karşı karınca ve Japon mu beslesem ?
makarnayı kimse görmeden tencereden yemek ne güzel ha !
-dizi izliyorum o halde varım!
-aktın ırmak seli gibi estin bahar yeli !!! TRT aşka boğ beni !!!
-hormonel hareket engellenemez ! 16.10.2008 !
-hapşırırsam sesimi duyarmısınız mısralarımda ey blogırlar !!!
şimdilik adı Sütlü , her tarafı ve hayatı süt olduğu için adını sanki Sütlü koymak zorunda hissettik !
hayatımıza gireli 3 gün oldu !
daha önce elimden çok kedi geçmesine rağmen elime aldığım an yine çok heyecanlandım ! minik bir panikleme !
B.' nin alışması için benim bu heyecanımı belli etmemem ve ona bebek kedi hakkında bi eyler öğretmek zorundaydım !
ilk başta ki tedirginliklerini atıp birbirleri ile oynadıklarını gördüğümde ve benden daha iyi şırınga ile süt verdiğini gördüğümde içim rahat etti !
ikisi uzaktan çok güzel görünüyor
yakına geliyorum yakından da !
ben sana fiyonk olamazsın demedim çanta olamazsın dedim !!!
fiyonklu çantayla başım göğe erer mi bilinmez ?
içgüdüsel 5 taksit !
havalar garip
hala üşümüyorum
Tüm vatan millet sakarya UGG botların himayesine girmişken ben deli kızın türküsü gibi dolanmaktayım hala !
UGG botları Kate Mosscasına giyen ülkem kızları Norveç Sırtlarında dolanır gibi fink atmaktalar !
hepimizkatemossuz.kom
uggsalhareketengellenemez.kom
seni dinleyince güzelleşiyoruz muntazaman
çikolata renkli sanatçılar her zaman sempatiktir ama sen başkasın !!!

 
bu anlattıklarım kitaplarınızda yok !
iyi dinlediniz umarım !
zırrrrrrrrrrrrrr
tenefüsss
çıkabirsiniz !