Salı, Ekim 14, 2008

blögg; beni kategorize etme and benle oynama *

- seni ben ellerin olasın diye mi sevdim gün moduna hoş geldiniz !
-yumoş çamaşır spreyini eve sıkıp,sonra oturup koklamak Alice harikalar diyarındanın yeni formatı sanki !
-dunkin donuts elmali tarçınlının güzel bir kahveyle katli vaciptir din ve mide kardeşlerim !
-sonuç odaklı düşünmek iyi midir ?ya kabusa dönüşürse?
-dokuz kat tat yerken katmanları dişleriniz ile teker teker ayıyor musunuz?
-suya düştü gülümüz ötmüyor bülbülümüz gibi bir eserin varolduğu ülkemin sanata bakışına her geçen daha da hayran oluyorum !
-mutfaklarında ısrarla aspiratör kullanmayıp kokuyu camdan ve apartmana boca eden apartman sakinlerine; medeniyete karışma seminerleri vermek istiyorum !
-Balat'in gülleri ile musik-i turbulansa giriyorum ha !
-mısır patlatırken kalça sallamak da ne oluyor ?
-seninle Missisiphi nehri manzaralı evimizde fiskobirlik fındık avuçlama ihtimalimiz yok ! belki var !
çekirdek çarkı çok fena bi mevzu !
bi o kadar sakat !
küçükken çekirdek içlerini çaktırmadan avucumda biriktirip sonra onlarla ablamı kıskandırırdım !
ahh böyle geriye dönüp ara sıra anılara anjiyo yapmak güzel oluyor !
film seyretmek konusunda özürlü olan ben ! filmleri sadece kostümler için izlemekteyim !
bazen kostümlere dalıp konudan uzaklaştığım bile olur !
çekirdek bi nebze daha cazip hale getiriyor konuya adaptasyonumu !
-
-
NOT:'vurdulu kırdılı film' tabirini yaratan Türk sinema tarihine şükranlarımı sunarım !
vurdulu kırdılı ne demek ? haha
box ın şimdiye kadar en çok sevdiğim şeyi bu oldu !
uf-box yarabantları !
şimdiye kadar yaptıkları en yaratıcı tasarım !
ayrıca ürünün isim annesi or babası kimse burdan el sallıyorum !
en çok üzerinde smash yazanları seviyorum !!!
uf olunca yapıştır evladımmmmmmmm

çalış
ye
çalış
ye
çalış
ye
sayın okurlar - şimdi gidiyorum !
dönünce ;
diş/tırnak ve mendil kontrolü yapıcam !