Çarşamba, Ekim 15, 2008

sim-ten gonca-fem * but how ?



-böyle minik ve yeşil bir düldüle kim nein diyebilir ! çok güzel !
-dün bilgisayar başında çizim yaparken ilham geldi başucuma oturdu ! verimli bir geceydi dün ! interaktif vahiy gibün !!
-yanar yanar yanmaya yanmış gönül modundan hemen sonra buharlaşma isteği hasıl oldu mu ?
-niye her boku yapıp ama pilavı yapamıyorum ! niye bana yanlış ölçü veriyorsunuz,insan değil misiniz?
isyanım lapa ve taş gibi pilava !!
-cahil cesaretinin vücuda zuhur etmesini uzaktan izlemek bile acı be dostum !
-annemin;kanun hükmünde kararname bakışları gözümün önüne gelince ütü yapmam gerekiğine kanaat getiriyorum !
-neden/sonuç ilişkisinin çok irdelendiği anlarda;olan omurilik sıvısına oluyor !
-ense kaşındırmayan etiket istiyorum ! enseyi oymayan ,lokal deşme işleminde bulunmayan !
freedom for ense !!!
enseni sev !!!
ense bu sevilmez mi ?

Phonem by Miller pek meud etti bizi !
5 Kasım Robots in Disguiese
6 Kasım Prinzhorn Dance School & Ez3kiel
8 Kasım ikinci kez merak içinde izleyecek olduğum British Sea Power
başka şeyler istesem olcekmiş meğersemm !!!

Vintagebiscuit
lekelere düşman-çamaşıra dost !!!!