Perşembe, Ekim 30, 2008

waterproof blög ! akmaz/bulaşmaz evladım !


-Blög yangında ilk kurtarılacaklar listesine ekle beni!
-The woman under the influence ' yi izleyip,fıstıklı helva çatallamak!
-gökkuşağı görünce; panikle heyecan arası bir tepki veren ülkem insanı ve illa yanında olan insana gösterme çabası !
-6.6 milyon insan hergün sıçıyor abi * dünyayı bok götürecek -küresel sıçışma sorunu var !
-makyajı unutup uyanınınca suratım Picasso tabloları gibi oluyor ya işte o zaman seviyorum kendimi!
-Turksat frekansları değişti de bana mı değişti?
-eve gelen çilingir karşısında suçluluk hissedip açıklama zorunlulugu duyma durumum var :''ya aslında ben ilk defa unutuyorum,dalgındım ,bakın aslında gerizekalı değilim'' !!!
-sayısaldan parayı koyup Arjantin'e gidersem peşimden gelin !
Mag fetişinde sağlam adımlarla yola devam !
Distill ile allah muhabbetimizi arttırsın *
gözlere feza vol II

casual giyim ile ateşkes imzaladım sanki,
aramızdan su sızmıyor !
Kezbanoloji akımına karşı verrr sadeliğiiii evladımmmmmm !!!!
hatta,hayata pek daha bi minimal bakıppp Mies van der Rohe
'nin dediği gibi;'' Az daha fazladır'' lafına en baba sempati güdüleri ile yaklaşma durumundayım !

Tünel'in sığınma noktası
The House Cafe ve türk kahvesi molası !
havadan tozdan ve sudan konuşmak için ideal yerim !
sosyete kızı Suzan gel kollarıma uzan taarruzundan nasibini almamış bir House Cafe
Ane Brun run run
Big in Japan'ı kendisinin kadife sesinden dinlemek oh şa la la !
bu hatuna doyum hiç olmaz
bana da olmaz
karar verin lan!

 


animal printli bi şeyler giyince Diva'ya karşı kendimi suçlu hissediyorum!
sanki ondan izin almalıydım ...
sanki görünce kükreyecek ve şayan-ı hayretler eşliğinde bana aman ormancııııııı diye musiki çerçevesinde bağrınacakkk !
Divam ben ettim sen eyleme !!!