Cumartesi, Kasım 01, 2008

züleyha bekletme ha/züleyha oynaşma ha !*


-bi ton futbol yorumcusu bağyan türedi ekranlarda,ikişer üçer çatır çutur yorum yapiyolar .böyle afili stüdyolar,pek modern bir erkek futbol yorumcusunun yanına güzel bir bağyan yorumcu ama ben yine de Ümit Aktan geri gelsin istiyorum .entel kuntel futbol yorumcularına karşı Ümit Aktan ! aaa evet bu arada gol olmuş sayın seyirciler !!!!
-10 parmak kumanda kullanma dersleri verilir !
-Blög ben seni arkadaş olarak görüyorum!
-para üstü çıkışmayınca verilen sakıza kafa sallıyarak sorun değil anlamında marketçiyi anlayışla karşılıyorum !
-Orhan Gencebay ile Pazar Keyfi'ni sunmak istedim hep,olmadı!
-Facebooka düğün fotosu koymak için evlenebiliriz ! ne havalı lan !!!
-Eyüp Sabri Tuncer kolonyayı,ojeleri ve parfümleri buzdolabında saklayan insanları analiz ediyorum!sosyolok olamaz mıyım ?
-full otomatik mandalina yeme kapasitemin 30 yaşında farkına varmışlığının haklı gururunu yaşamaktayım .ısırırken karşıdakinin gözüne mandalina suyu fışkırtma kapasitem yabana atılmaz !hedef 12 !
-Ferzan Özpetek tükürük saçmadan konuşsa daha çok sevecem kendisini !

vitrin tasarımı ve düzenlemesi ayrı bir mavzuymuş
bi o kadar yorucu
konsept belirlemek , kompozisyonu kafada yaratmak ,kağıda aktarmak sonra hayata geçirmek !
hayata geçirirken ;tüm karalanan şeylerin yok olması ve yeni şeyler çıkması !


vintage blue circle dress by Vintagebiscuit !
Its not time to panic YET dress !

ailecek bayılıyoruz
Compüter Arts lanıyoruz her ay düzenli olarak !
aldığım tonlarca Tepe Home bardak altlıklarıma rağmen Compüer Arts' ın üzerinde oluşan kahve fincanı izini engelliyemiyorum !
böyle de bir işlevi mevcut !!!
dondurmam kaymak yala yala bitmez
o ne be?
elemanlar 10 numero ,müzik keza !

skinny jeans altına mükemmel gidiyor bunlar !
biraz kirlenip çamurlanınca daha kral bir görüntü sergiliyor .
loser değilim olabilirim olabilirim olabilirim yüzde elli sevebilirim sevebilirim sevebilirim formatına yakıncana !
sadelik diye depinip dururken
bir ikizler burçluluğu yağmadan gidemem burdan
-
arivederçi Blög !