Pazartesi, Kasım 03, 2008

maveraünnehir manzaralı blög !*


- makrome rüyalar sonrası en sert kahve bile bana mısın? demiyor !
-kapı ziline kartvizitini koyma icadının çıktığı bir ülkenin vatandaşı olmaktan sonsuz gurur duymaktayım !
-artistik omlek denemelerinin bir bulamaça dönüşmesi durumu hep olacaktır !
-msn'de nickin başına değişik şekiller koyup listede birinci sırada olmaya çalışan insan tipinin ruh halini hala çözmüş değilim .
-bi boktan anlamayıp mac isteyen tiplere bir sağ bir sol kroşe !
-'ömrühayatımda' diye başlayan cümleler tam benlik!
-peymacun yerken fıkra anlatabilen derisi dikenliler familyasına aitim!
-Türkan Şoray ve Hakan Balamir'in oynadığı, 1974 yapımı 'Yüreğimde Yare var' filmini 1ytllik Japon çekirdeğiyle izleme huzuru !
-kosla oksi ekşın ! çimen lekesi testi yapmak istiyorum *
-Rambo Okan lütfen ödülünü alsın !

havuçlu/cevizli/tarçınlı kekim fırında!
Deniz'in keyifli seni kek oluşumuna eşlik ediyor !

'fırının kapağını açarsan kabarmaz' stresini yaşıyorum şu dakikalar.
gidip gelip bakıyorum,
açsam mı açmasam mı ?
açmazsam nasıl anlıycam ?
kek yapmak çok stresli bir iş kardeşim ;
ilk aşama stresi :yumurta ve şekeri iyicene çırp paniği.
ikinci aşama :unu eleyerek ekle paniği.
üçüncüsü: müneccim misali fırının dışından bakarak piştiğini anlama anları .
unuttuysan boku yedin
kabarmaz !
Oktay ustanın mutfak sırları bile seni kurtaramaz !!!
70'lerden bir gözün nuru
içinde minik cüzdanı mevcut
omuza takılanayebil
aparat mevcut !
yadigar !!!
koleksiyondan ara ara parçalar sunmayı seviyorum



kullanmadığın kazağının yakasına verecen fırfırı
basacan dantelli tülü
tek omuzuda yana düşürecen Seren Serengil gibi
ohhhh değmeyin keyfime !

siyah sürünce , gotikk olmuşşş gidiyorsunnnnnnn diyor !
siyah sürünce banko Metalci
kırmızı sürünce şuh ve tiki arası gelgitsel yorumlara maruz kalınabilir erkek gözüyle !
oysa her erkeğin hayalinde frenç ojeli kızlar ve kadınlar cumhuriyeti yatar !
evlenmek isteyen ve Desti İzdivaç modunda ki kızlara duyrulur
Frenç oje size daha masum ve koklanmamış gül izlenimi sunar
yani bi erkeği tavlamak için Frenç oje şart !



Paşabahçe/Esse ve Mudo araç gereç üçlüsü etrafımda ki her bayan arkadaşımın başını döndürüyor*
girince çıkmak bilmiyorlar !
ben ise o dükkanlara girince ''ulan çeyiz düzme havası var burda yok ulan ben daha evlenmiycem'' diyip çıkıyorum .
aslında ne alakası var ,
gir kendine iki üç bardak filan al ,
yok!
sanki o alışverişler hep annemin yapması gereken şeylermiş gibi geliyor hala.
yaş oldu 30
hala daha tuzluk almaya bile tırsıyorum
bu arada tuzluğum yok !



yeni ayakkabı ayağın arkasını oylum oylum oyar .
robot gibi yürürsün,
içinden; erkeklerin bile aklına gelmiycek bi ton küfür sıralarsın ,
ayakkabı arkasına peçete ve yara bandı takviseyi yaparsın ,
ama yılmazsın !
erkeklerin kadınlardan korkmasını bazen anlıyabiliyorum ....
-
Bu blög da ki
kişi/kurum ve kuruluşlar sizleri öper!