Perşembe, Kasım 06, 2008

çamaşır suyundan öte blög !*



-Blög aklıma bi şey geldü ;bence avrupa birliğine V TUNNEL ile girebiliriz !
-Güneş enerjisi insanı olmadığım için mail boxıma düşen Norveç Fotoğrafları karşısında kıskançlıktan kafamı kaşımaya başlıyorum!
-Yaş ilerledikçe çamaşır suyu ile aramda ki bağlar kuvvetleniyor,bi yerler parladıkça mutlu oluyorum.(eyvah annem gibi konuşuyorum)!!!
-BU başlığı bulan,atan ve onay veren tüm yaratıcı Türk spor basın ordusunu selamlarım !
-Yumurtanın ipana ile fırçalanmayan tarafı gibi hissediyorum bazen !
-Yaprak Dökümü izleyerek filozoflaşsam mı acaba?
-''bana bir gülüyorsun ya hani Murat dıyorsun ya'' Murat nerde ayol ?Toros dağı böğürtgeci geri gelsin !
-Kezbanoloji akımının yeni kurbanları UGG organizmalarına karşı belediyeler önlem almalı ve semtler ayı pençesi izdihamından arındırılmalı !
-döner kapı timing sorunum ileri derecelerde seyrediyor !aynen yürüyen merdivene ilk adımı atarken hep araya denk getirmem gibi !


popoyu güzel gösteren jean bulmak nasıl zorsa
aynı sorun yüz ve fondöten için de geçerlidir!
buldun mu bırakmayacan !
Inglot markasını Mango'nun son defilesinde backstageinde gördüm ve uzaktan uzağa bayıldım renklerin canlılığına !
makyöz arkadaşım defile için koştururken bir yandan da bana;''Vintage bu marka süpermiş sanırım artık bunu kullanıcam '' dedi.
Yıllardır tercih ettiğim MAC'den çok memnundum ama O'nun sözleri karşısında denemeye karar verdim !
ve o şa la lağğğğğğ
Cream Foundation
Pressed Powder
Dark mascara
ve foundation brush ı harika !

kadifeden kesesiiiii kahvedennn gelirrr sesiiiiii
Kadifenin sempatizanı olmuşumdur hep *
sıra broşlarda
kadife broşlar yolda !
arkasını pekiştirmeden dikmeye çalışırsan maksimum 1 hafta dayanır o mahsun düğme !
tamam Hristo teğelüü öğrenin demiyorum ama düğme çeşitlerine göre dikimi öğrenin bari ;
erkekler de buna dahil !
tamam tamam yutuba koyacam
Derya Baykalınız olacam !!!

mısır kovası bitince hayatı sorgulamaya başlıyorum!
dibinde kalan patlamamış mısır topçuklarından medet umarak,onları kemiriyorum bi süre.
damağıma yapışan mısırın şeffaf şeyi bi türlü bulamıyorum !
etrafımda ki insan evlatları görmesin diye çaktırmadan bulmaya çalışıyorum damak civarında !
yok çabalar zaman kaybı
en iyisi yeni bir çanak patlamış mısır !!!!
ayı broş yakaya
elma broş çantaya !!!
Vintage geldiiiiiiii çaylarrr 2 olduuuuuuuuuuu !!!

 
Tal r's Egg başlıkları sanırım beni cezbediyor.
evde bu haber içerikli dergi sayısı oldukça fazla
tesadüf mü yoksa ben bilinçli olarak mı elim O'nun olduğu kapaklara doğru gidiyor bilmiyorum !
orası tam kayıt dışı !
EGG demişken Tal
seninle çılbır yiyelim bü gün Teksas sınırında !
fena mı olur

siyah beyaz birbirine çok yakışıyor diyenler avcuma mum diksin !
tanrı bizleri Tuba nasır yakısı fenomeninden korusun*
*
*
atımı getirin bana
gidiyorum !!!