Çarşamba, Kasım 05, 2008

sazlıklardan havalanan İlhan İremsi Blög !*



ooooo mondiyooo Blög naber ?
haberler sen de !
Hale,Jale ve Lale 3lüsü ile tanış olmak istiyorum blög,
ayrıca dün gece rüyamda Obama'yı gördüm .
çok yakışıklı adam lan !
tamam isim Barrak ama olsun !ekonomi piyasalarını nasıl etkiler bu isim bilinmez!
darbukayı Barrak için patlatıyorum !
gelelim bize ;
velev ki sen sev beni
velev ki inan bana
bi İlhan İrem havasını al Ahmet Özhan huzurland moduna kat !
vergi dairesi gibi loş ışıklandırmalı ev ,
Barbaros'da kafama düşen na kafam kadar sararmış yaprak ,
bi iyilik yap kendine doğadan bitki çayları !
sonbahar güzel diyorum size anlatamıyorum.
bi iki ay içinize kapansanız ölmezsiniz ya
ver bohemiii evladım
daya asosyaliteyi
sabırla uğraştım
Mevlana görse ''gel'' derdi bana .
arada şarampole uçan fikirler ve tarasımlar oldu tabii ki ....
uzayin derinliklerini seviyorum
kumaşları daha çok !

WAD okuyup zinde kalıyor !
vintage,mag okuyor;sanırsın ki dersini de almış ediyor ezber !
over dose magleniyor adeta !
Marius W Hansen çarpıyor o arada gözüne ! bayılıyor tabii ki !
patatese wad yazıp ,
patates baskı yapmak istiyor !
kel alakalarla besleniyor!
Sütlü büyüyor,
komikleşiyor,
kedi olmaya başlıyor,
tebessüm konduruyor yanaklara!
Vespa ile poz veriyor !!!
Fevkalşahane Rilo Kiley
ley ley sakiney ekibine katılabilir bir uyak durumu var
herneyse
ne diyodum
okkalı şarkılar var

sayko ayakkabı serisine devam edilmeli!
-arzu nesnesi tüp çokokrem vakumlama seanslarına hız verilmeli.
-aaa acaba bugün Google'ın oo harfleri ne şekil almış diye bakılmalı.
-Yaşar Alptekin'li Türk filmleri serisini tamamlamalı .
-yumrukla nar patlatılmalı
-boynuna; Meri ve Kate Ölsen tarzı poşi şal takan kızların boynundan şallar çekilip ,kaçılmalı .
-annemizin onayladığı naneli şeker Olips'i ağızdan direk çöp teneksine basket atmak için çalışmalara hız verilmeli.
-Honolulu'da vişnevodka yapsak ?