Pazartesi, Kasım 24, 2008

blög sen kapat.ben ararım !*



-Blög normal yayın akışımıza geçsek diyorum !sen ne diyorsun ?
-klavye tuşlarını cifle pırıl pırıl yapma senfonisi
-üst geçitten işeyen bir millete ait olmanın haklı gururu sarar içimizi !
-bi düğüne gidip bele ceket katıp göbek eden adamları izlemek istiyorum
-bazen okeye dördüncü ve dolmuşa son yolcu gibi göreceli faydalar katılır hayata.
-delete tuşu dost mudur/düşman mı ?
-sabah programları işkencesi,engizisyonun işkencesini bile geride bırakarak son gaz devam ediyor !
-galatasaray'a 4 çaktığımız belirli aralıklarla hatırlatılmalı/taze tutulmalı !
-bu ayakkabilar ülkem sınırlarını artık terk etsin ! giyildikçe burbu havaya kalkan bu ayakkabıların kadın çizmesi versiyonu da var ! burnu yukarı kalkıyor ! anammm nasıl korkunçççç
-sabun reyonunda yarim saat geçirmek en büyük hobim!
-clone stamp tool I love you !
-Bu fotoya bayıldımmmmm !!!
ruhunu kümülüs bulutlarına emanet eden bir kadın var bazen,
bazen ;
hava durumunu izleyip kendine balkanlarda sanan,
bazen doğudan gelen soğuk hava dalgasını kıskanan,
sonra o kadının yerine ;
havadurumu çıkınca zaplayan ,
camı açıp havayı analiz etmekten yana olan kadın geliyor !
sonra değişiyor
yine değişiyor
gene değişiyor!!!
*
turkuaz şemsiyeyi şerefinize kaldırıyorum tüm değişkenler !!!!!

evirip çevirdiğim derginin bu sayfasına kilitlenip kaldım !
bizim bok çukurundan hallice araklamasyon tasarımların yanında elmas gibi parlıyor meret !
bazen kendi diktiğin elbisenin cebinden;
bayatlamış bir leblebi tanesi
falım sakızın fallı kağıdı
ve minik bir kedi
çıkabilir !
Vintage çanta !70ler !
tutku mıknatısı !
güzelliği karşısında 8 ciltlik külliyat yazabilirim
koleksiyonumun en değerli parçalarından biri !

Lenny Kravitz seninle yollarımız yine kesişti
Indesignımda gül oya öpmedim doya doya

Fuzuli işgalden def-i kucak edip,vızıltısız/sapsız hayatın güvenli kollarında insanı mutlu eden tek şey kahve kokusu galiba !
ben Sıtarbakscı değilim Kahve dünyasicıyım ben laflarını çok sık duyduğum şu günlerde konunun dışına atmakla yetiniyorum kendimi!!!
lakin benim için en önemli kriter hangi mekanın daha boş olduğudur!
bunun dışında en iyi kahve aroması Dunkin Donuts'dur !
bana göre !
sana göreyi bilmem !
müneccim miyim ben Blög?
gökte ararken rafta bulmak!
fotoğraf kareleri perfektee beybiii*
kitap eleştirisisi yazmak netameli bir iştir kardeşim*
vazgeçtim
alın bakın
!

yalancıktan böyle mutfağım olsa;
belki yalancı mantı yapabilirim sana
belki yalancı tiramisu
belki yalancı kalbura bastı !


Chad VanGaalen sen güzelsin ülken çirkin
olsun müzik evrensel diyerekten işi tatlıya bağlıyalım !!!
City of electric light eşliğinde kurduğum hayallerin kıçlarını birbirine uhuladım ,
burdan Calgary'e kadar yol ettim *
iyi bok ettim !


hele vintage hoş musen
dolu musen boş musen
ayakların yan basir yoksa sen serhoş musen ???