Cumartesi, Kasım 29, 2008

overdose Cumartesi !




Blög naber ?
bok gibi başlayan Cumartesi günü saatler ilerledikçe şerbet gibi oldu !
olsun
ne metaforlar gördüm aslında yoktular *
olur öyle dedim kendi kendime !
hala ütülerimi yapmadım ,fosilleştiler diye korkuyorum
o odaya girmemeye çalışıyorum !
çamaşırlarla yüzleşmek istemiyorum!!!
kim icat etti şu ütüyü diye düşünüyorum sonra tavana baka baka !
hangi mal şu kıyafetleri sıcak bişey bastıraraktan düzliyim dedi acaba ?
Tefalle ütü yapmak çok kolaymış
hadi ordan
buharı çok da bana mı çok ?
herneyse yapma niyetinde değilim !
bi cefakar kanka gelsin düzleylesin şunları diye bekliyorum !

ver ordan Derbi /yolla Kadıköye evladımmmm !!!
GS'ye kallavi ayar vermiştik,
4 verdik yolladık filoryaya!
BJK geldi
yine verdik ayarı
2 verdik yolladık tesislerine!
severler güzeli gençüze diyoruz biz buna !!!
gelene ayar
gidene ayar
nereye kadar?kitaplar için özel poşetler varmış meğer
benim kendimin yapmasına gerek kalmadı
elin gavuru yememiş içmemiş onu bile icat etmiş
demek kitap tozlanmasından tek şikayetçi ben değilmişim !
100 new fashion designers
yeni moda tasarımcıları ile tanışmak için bire bir !
güzel kareler mevcut
ilgiliysen bakmalısın !!!
o yeahhh



Metronun kapısı kapanırken araya ayak sokmak ve metroya binmek gibi Holivud filmlerinden esinlendiğim bir sahne var !