Pazartesi, Aralık 08, 2008

atam tuam ben seni/şekere katam ben seni *



-''Loosing all hope is freedom'' der fight kulübü ! ne güzel der !
-Herkesin beyni transparan olsa , görsek ne var ne yok !
-Tuvalete, lavabo diyerek sıçma gerçeğini 'aslında elimi yıkıycam' yalanıyla kamufle eden halkım !lavabo nerde acaba?
-Maç spikeri gereksiz konuşurken gol olur ya ! o anların hastasıyım !
-'Bu lezzete hayır diyemiyorum' sloganlı güzel kavanoz ! son bi kaşık ! damardan son bi kaşıkkk!
-TV'de bayram saçmalıkları iş başında.saçma sapan şeyler söyleyerek seyircinin beyin cidarını acıtıyorlar !


mutfakla aramız çok iyi
dönem dönem olur gerçi bana
bi şeye takarım
sonra sıkılırım
hayatında mutfağına alet edevat almayan ben şimdi Tchibo fanı oldum!
mor sikikon kek ve muffin kalıplarında aklım kaldı
rüyama girdi!
şu ailesel Türkish dizilerinin arasında çıkan Karaca'dan 12 kişilik yemek takımıı reklamıyla uzaktan yakından alakası yok bu coşmanın !
zaten çamaşır suyu ile olan aşkımı B'ye anlattığımda bana ''senin ev kadınlığın gelmiş Dego'' demişti !
çok korkunç !
ama henüz tam ev kadını olası gelmiş hormonlar aktive olmuş sayılmaz
çünkü 12 kişilik yemek takımım ve tam sayısı sayısına çatal bıçak takımım yok !
bununla avunup hamarat kadınlık mertebesini es geçiyorum !
70'lerden günümüze kadar gelen günlük bir elbise!
kumaşı çok güzel
üzerime geçirmeye çalışırken çıkan Cartt sesine rağmen güzel !

Pierre Bailly fotoğraflarını ve beraberinde çalıştığı ekibini yakından takip ediyorum ! makyözüne kadar yakın markajda yani tarafımdan !
çok sevdiğim böyle karelerde imzası mevcut !
Elallllll be Pierree

 
İstanbul'u bu bayram terk etmiycem sözümü yuttum .
yani yarın gidiyorum deniz kenarı/havadar mekanlara.
işleri bi şekilde ayarladım
telefon gelir gelmez İstanbul'a tekrar ışınlanmalıyım !
ama olsun risk almaya değer...
bütün bayram günü ;sahaflardan toplayıp stokladığım Burda'lardan seçmeler yaptım .
ve Art Fairs kaynağının sağında solunda ki tüm linklerle eye shower yaptım !
cebe 2 bayram tebrik mesajı geldi
kriz var diye mesajlarda azaldı!
kısacası benim için bayramın birinci günü 'nerde boynu bükük bir garip görsem' kıvamında geçti ve geçiyor !
yarından sonra sosyalleşem Blög !
söz!
kocaman yüzüklerden hevesimi aldım galiba
şimdi bileklikler daha cezbedici geliyor gözüme !
ikizler burcu kadını klasiknamesi diyelim biz buna !
60'ların hayatımıza kattığı güzelliklerden bu bileklikler !
ama tezatlarla kullanmak daha çok hoşuma gidiyor;
20'lerle 40'ları birleştiren küçük yassı şapkalarla kocaman bileklikleri beraber kullanmak daha çok memnun ediyor beni !

Blög ;
bir öpücük vermedin vallah huylandım sie !