Çarşamba, Aralık 10, 2008

infared teknoloji Blöglen buluştu!*


-kalorifer borusuna vurarak komşularla iletişim kuran insanları seviyorum !bi ara çok modaydı !
-boş derslerde, zorla nesi var? oynatılan bir dönemin çocuğuyum !
-hepimiz blögistiz!
-gazetelerde bir ''aşk ve sevgi yazarı'' kadrosu ihdas edildi .O/gün Bu/gün çok ocaklar söndü,çok aşka nüsul indi !
-Çikolata kitabım yolculuk boyunca bana eşlik etti.gözümü meşgul eden ise Dobos turtası oldu! pembe hayallere daldım yol boyunca ! dedim ''Dobos; 1 dilimin eşşek kadar ama mideye indirmeye değer''
-ekranda evlenme heveslisi amcaların fanatiğiyim
bayram seyran demeden karı arıyolarlar
genci bir çeşit kamili başka çeşit bir milletiz biz. Freud'un yolu bu taraflara düşüp de ağırmış kıllarını Erzurum kömürü rengine boyatan ihtiyarlarımızı görseydi bu durumu Psikoloji ilimine 'saçına kıran gire sendromu' olarak altın harflerle yazmaz mıydı ?

60'lar dairelerine bulanmış kumaş elime geldiydi bi zamanlar elime*
sanırım geçen seneydi*
vay be amma olmuş*
yaşlanıyoruz blög*
herneyse keyifle ele almıştım !
kısa olmasın bu sefer elbise*
uzun olsun demiştim !
ve uzun oldu !


kulaktan kulağa oynamak keyifli olsa gerek !
sarmaş dolaş kollarımdaaaaa
 
çikolata kitabının yerine aslında okunacak başka kitabım vardı elbet !
Balkanlardan soğuk hava dalgası gelince okuycam bunu.
haftasonuna kadar kıçımız donacakmış
ben NTV'nin yalancısıyım !
(zeytin ağaçlarının arasında geçen ,bol güneşli bir günün sonunda yazıyorum bunu )

Kara kedi severim,baykuş severim kızlarından olmasından dolayı sempatinin yüksek hadlerini yaşıyorum .
Ohh La la adlı eseri ise açık ara favorim!
80'lerden bir dişi ses sanatçısı dinliyorum hissi var !

yabana atma dostum
süper tarifler var
ikizler burcunun sebzesi brüksel lahanasıymış
yahu kim sallıyor bunları !
aaa
ama bak başka bir kahin var ,O iddalııı sallıyor:
ulan ağzından iki damla güzel bişeyler çıksın derken
abim finali güzel yapıyor
''Ekim'den sonra toparlıyorlar'' diyor ve
bizden bir allah razı olsunu hak ediyor !
hayalini yorganına göre uzat
fazla uçma !