Perşembe, Aralık 04, 2008

bugün Blög için ne yaptın?

-birbirinden fantastik faturalar var ! benim buradaki görevim onları ödemek Blög!
-Polenleri çevreyi kirletiyor diye ağaç kesilen,çok havlıyor diye köpeklerin toplatıldığı bir ülkenin vatandaşıyım !
-serçe parmağın ince belli çay bardağı ile olan açısına hayranım !
-Zuhal Olcay'lı /Aytaç Arman'lı 80 sonrası bol diyaloglu entel kırması bir filme denk gelsem .
-Yeniçeri kuvvet içeceği Ballı muzlu süt içelim !



 kovaladıkça kaçan ateş böceğim misin kaşıkları koydum adlarını
bir çekim için kullanıldıktan sonra bana kaldı!

Bu sene kaptı beni bir şemsiye taşıma sevdası
daha önce yoktu
kaybedip*alıyorum
kaybedip*alıyorum
30 yaşıma girmemle değişen huyuma suyuma eklenen bir yeni bri alışkanlık !
animal print olanları 10 nomero !!!

şimdi sanırsam Kıvanç Tatlıtuğ ekran büyüsü olamaz
adam kendi büyü
geçenlerde farkettim
Arap hatunlarından geç farkettim !
blög,,,Boran ağa out oldu
şimdi ki favorimiz bu olsun bari !
dizisini sadece fragmanlardan takip ediyorum !
aaa dizi dedim aklıma geldi
Aşk Yakar kalkıyormuş
isabet olmuş ! fragmanlar bile korkutucuydu !
Perihan Mağden bi yazı yazmıştı bu dizi ile ilgili! perfetto!
-
-
NOT: youtubedan 6.bölüm 4.kısımı izlemenizi istiyorum !özellikle ağlama sahnesi var !kabus! oldukça dijital bir ortam ! damarlardan dijital bilgi akışı sağlayan bu filozof yönetmeni kutluyorum !

onda Adele çalıyor
yanımda Lipton sallama elma çayım
Hometown Glory çalınca kalemi bırakıyorum elimden
bitince devam ediyorum !
sonra telefon çalıyor
Turkcell'den bedava günü olan tüm insanlar beni arıyor
sıkılmadım değil hani bu durumdan !
beleş diye kendini konuşma zorunda hissetmek durumu !
pilavımın her seferinde lapa olması sonucu mutfağa bi daha giren şöyle böyle olsun diye söylenip dururken;
'maden kekim kabarıyor o zaman uzmanlığımı kek üzerine yapıyım' dedim!
ama inanın, günün birinde Tchibo'dan muskat öğütme aleti alacağım ve onunla muskatlı kek yapacağım aklımın ucuna gelmezdi !
buzdolabının üzerinde ki Ender Saraç önerilerinle şimdilik gözgöze gelmiyorum!
Blög ,öküzlere ilişme / Leys ye !