Salı, Aralık 02, 2008

frontal lobe, siyah beyaz istedi!



Aralık geldi Blög
geldiğine inanmak zor.
bir seneyi içimde bile değerlendirme zorluğu yaşarken kalkıp sana nasil yazıyım herşeyi!
gazeteler/dergiler; dünyanın ve ülkenin 1 senesini değerlendirken ,
sen de benden kendi değerlendirmemi istiyceksin farkındayım!
ama inan 1 seneyi başa sarmak çok zoruma gidiyor;
üşeniyorum,üzülüyorum !
analiz ve istatistiklerden uzak durarak yeni yıla girmek daha akıl karı geliyor !
bodozlama 2009'a dalmak istiyorum*
hatalarımı ve güzellikleri yanıma alarak*
ne varsa hepsi benim diyerek!
algılarımızı düzen kişisel gelişim kitaplarının alayı ''hayatta keşke demeyin'' diye öğütler veriyor*
dangoz musunuz siz afedersiniz?
keşkeler nasıl görmezden gelinir*
benim depoda tonla keşke var!
seviyorum onları * kolluyorum !!!
keşke diye başlayan cümleler hayal gücümü geliştiriyor,realistliğimin tavan yaptığı şu günlerde !
ha keşkeler bi boka yarıyor mu? diye sorarsan *
hayır *
hayat herşeyi tekrar ediyor ; en çok da hataları !




bu postu yazmaya soyunurken
su gibi bir şarkı çalıyordu,öyle katıksız slowgillerden yani !
5 dakika önce kendi yaptığım kapuskayı yemiştim*
tam romantik olamaya hazır olan geceyi kapuska alt üst etti!
peynir tabağı ve kırmızı şarap olsaydı bari diye geçirdim içimden ama acılı kapuskaya hayır diyemezdim blög!davarlığıma ver !
herneyse
işte bu yüzden elim siyah beyaz fotolara gitti*
şarkı hala su gibi
üst üste çaldım
acaba zırlamak için altortam mı hazırlıyorum diye panikledim
ne yani Aralık ve sonrası Ocak diye zırıl zırıl zırlıycak mıydım ?
çüş


bir yangının külünü yeniden yakıp geçtin elbisesi !
bu akşam romantik moddan beni def edemezsin
boşuna uğraşma Blög!
elime yansır
dilime yansır
iğneme yansır
kalemime yansır
hareketlerime yansır !


bana göre dünyanın en minimalist açılımı Mahmut Tuncer'dir!
şöyle der kendileri:
''B çok önemli bir harftir.B olmasaydı Bülent'e Ülent ,Bursa'ya Ursa derdik''
tanrım biraz daha acılı kapuska lütfennnn !!!
seviyorum bu adamı !



iç/dış/kenar/köşe/izdüşüm/ortay/teğet/paralel/ayrıksı hayat !!!
15 kupona !