Pazartesi, Aralık 22, 2008

suyun saldırma kuvveti*



-Batılılık;Cavalli giymekle,tereyağından zeytinyağına terfi etmekle ve ellerde iphone sallandırmakla olmuyor!
-Uçak türbülansa girince hiç bozuntuya vermeden cool takılan yolcuların hastasıyım !
-''Sek sıcak çikolata içiniz''. Ben takdiri yüce kamuoyuna bırakıyorum!
-Her erkek hayatının bir bölümünde kızlarla yakan top oyanmıştır!bu tipler okula bond çanta ile gelirlerdi! iş adamı gibi !
-Çıldırmış bannerların bir sayfaya girince elinizi ayağınıza dolandırması durumu karşısında küfür tek yardımcım oluyor.Kim yapıyor bu salak saçma bannerları ?
-Monica Bellucci kanun hükmünde kararname gibi hatun ha !


''bol bol ingilizce/Türkçe bulmaca çözün,kalbinizle birlikte beyninizde çalışsın'' diyor Mehmet Öz!
ulan bu vucud sistemi de garip bir mevzu .
herneyse;
Mehmet Öz, canımız and ciğerimiz diyerekten ,ilerde alzaymır olmamak ve kafayı sıyırıp evde 50 kedili dul bir yaşlı olmamak için bulmaca olayına el attım !
ama kardeşim ben yüksek levellerdan başlamışım !
Cumhuriyet Derginin bulmacasının başına ;12 ciltlik Meydan Lorus, 2 kapsamlı harita ve Osmanlı/Türkçe sözlükle oturmak lazımmış.
sanırım önce Posta gazetesinin bulmacaları ile ısınma turları yapmam lazım!
kafadan rafadan Halil ve bizden kaçmaz sorularıyla bezeli maximum 10 dakkada biten ulvi bulmaca!!!!

''bir anda terkedip gitti'' dedim
''plakasını alabildin mi'' ,dedi Isabel !
-
-
Isabel bunu senden beklemezdik-2 / Küçük İskender

Bautista Photos galeri iki başarılı mı ne?
Şu ekuipment güzel mixlenmiş mi ne?
kuru kafa iyi fikir mi ne?
bu kareyi beğendim mi ne?
Kidviskous eğlenceli mi ne
bu renkli elbise çok yaratıcı mı ne?
bu vintage şapka için temaslarda mı bulunulmalı ne?

tatlı koması/iyi hal indiriminden yararlanmak istiyorum!
yeni başlayanlar için; tatlı en kısa zamanda nasıl mideye indirilir spot kurslar açmak istiyorum!
kahve ve dadlu ahenk eşliğinde nasıl tüketilir sorularının muhattabı olmak istiyorum !

Blonde Redhead
göz kalemimle not almıştım defterimin kenarına Elephant Woman ın sözlerini!
O öğleden sonrası ve yıllar yılı sonraları hep kulak kulağa olduk !
İlk 10 dakikadan sonra 'Bir ataş ver cigaramı yakayım' dedirten güzel müzik !
Yerel ve berel seçimlerinde oylar Vintagebiscuit'e:
belediyemizin ruhsal arıtma sistemleri siz halkımız için yenilenmiştir !