Cuma, Aralık 19, 2008

rakı/da/mı içtin sen bensiz?life goes to lingo lingo!


-Saadettin Kaynak /Nevabuselik ruh hal ve havası.Sabahın ilk çayı gibi umut dolu ! güzel bir gün hade bismillah !
-Blög, bazen beynimde ki kıt kaynakları verimli kullanmam gerektiğini düşünüyorum!
-Yumurtaya can veren rabbimmm; bunları yaratıyor yaratmasına da niye bizim sokaklara bu kıyakları geçmiyor !
-şok and miles ! nerde lan millerim?
-Blög; gel sana şeker vercem seni atlantislilerin bile bilmediği yerlere götürcem!
-Sokak canli yayinlarında arkadan cep telefonu ilen konuşan tüm ülkem insanlarını seviyor ve onlara burdan el sallıyorum !
-İsviçreli bilim kadınlarının arkasındayım! bir gün patlama yapacaklar biliyorum !

 Bunların alayına bayılando !
Brad Miller'i nazende nazende tıklamak !
bu elbiseyi giyip manitanın sana papatyadan taç yapma hayaliyle durup beklemek !
uçtu uçtu kuş uçtu pozunu sevmek !
delikli/desenli/koyu sarı kumaş bulma isteğimi tetikleyen etek bulmak!
sarı/beyaz vintage ayakkbılarla güzel kareler hayali kurmak !


Smilde Bakery ne yaptın sen?
progressive kahve ve kuki yeme kotasını doldurmuş olmak hüzün verici tabii*
yoğun kalori hesabı sonrası ;
umduğunu değil bulduğunu seyretme !
evvel evvelken deve tellalken:
hiperaktiflik çocuklukta ilk semptomları kapı krişlerine tırmanmak ve halının üzerinde öne geriye taklalar atmaktır.ayrıca;
İp atlayamayan Ralf'i ağlatmak,
İskender'le güreş tutup hep yenmek,
karşı komşu Selma'yı sinir komasına sokmak!
yine böyle çiçekli etekleri çok severdim,
yeşil kabanları keza!
büyüyorum
ama aslında büyümüyorum
hala şarkı sözlerini sallayan ama biliyomuş gibi söylemeye devam eden insan evladıyım

söz öbeklerinden uzak melodilerde buluştuk buluşmasına ama keyifli bir yılan hikasiye döndü bu !
Sketch for summer yüzünden bağımlılık yaptığın aşikar!
Ayrıca;
Vini Reilly ile Cebelitarık'da kuskus yeme fantazim yüreklerde yaşıyor!

 

açılın/// ben ruh mütehassisiyim!